دستگاه بسته بندی خرما

ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و حضور در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی و تحلیل و نیازسنجی صنایع مواد غذایی و بسته بندی هم اکنون انواع مدل های متنوع و بسیار پیشرفته از دستگاه بسته بندی خرما را با بهترین کیفیت قطعات و 30% تخفیف خرید مستقیم و بی واسطه وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده است.

همیشه در معرفی ماشین آلات و دستگاه های تولیدی به این موضوع اشاره نموده اییم که مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت در طی تمام 25 سال فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید دستگاه های خطوط بسته بندی - پرکن و شیرینگ پگ از جمله دستگاه بسته بندی خرما همواره نیاز بازار را مد نطر داشته است یعنی با ورود به کارخانجات و صنایع تولیدی و بسته بندی سعی نموده است که اشکالات و گره های موجود در فرآینده بسته بندی و پرکن انواع مواد غذایی داروی و شیمیایی را بررسی و براساس نیاز و خواسته مشتریان تصمیم به طراحی و تولید نماید.

یکی از خواسته های و نیازهای صنایع تولید و بسته بندی که از ماشین سازی شهاب صنعت تقاضا داشتند درخواست طراحی و تولید دستگاه بسته بندی خرما بود لذا براساس این درخواست و نیاز موجود در بازار مهندسی و متخصصین داخلی مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت دستگاه بسته بندی خرما را از صفر تا صد طراحی و بی واسطه با 30% تخفیف ویژه وارد بازارهای داخلی و خارجی نمود.

حال اگر شما تولیدکننده عزیز نیاز به دستگاه بسته بندی خرما در هر نوع مدل و طرفیت دارید میتوانید با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی قبل خرید از لیست قیمت دستگاه بسته بندی خرما با 30% تخفیف ویژه مطلع شوید

 

 

مشخصات دستگاه بسته بندی خرما :

دستگاه بسته بندی خرما یک نمونه از ماشین الات بسته بندی با سیستم پی ال سی مکانیک با چشم فتوسل و مکانیک ساده بوده که محصول را به صورت پیلوپک (دو طرف دوخت ) بسته بندی می کند این دستگاه برای بسته بندی محصولات مشابه مانند : گز – نبات نی دار – شکلات – سوهان – و ..استفاده می گردد .

دستگاه بسته بندی خرما به قابلیت بسته بندی خرما به صورت تک عددی و چند تایی را به بازار ارائه نموده ایم این روز ها شاهد ارائه هرچه بهداشتی تر محصولات به بازار می باشیم . دستگاه بسته بندی خرما تک عددی نیز جهت بسته بندی خرما و حفظ ارزش این ماده غذایی بسیار ارزشمند و ارتقاع کیفیت ان و طراحی و تولید می شود . تا بتوانید بسته بندی تک عددی خرما را انجام داده و بسیار بهداشتی ان را به بازار ارائه نمایید . این دستگاه جهت بسته بندی خرما مضافتی – خرمای زاهدی – خرمای هلیلی و انواع مختلف کشت خرما می توان استفاده کرد

 

دستگاه بسته بندی خرما به صورت چندتایی :

این دستگاه بسته بندی خرما به میزان چشمگیری بستگی به بازار هدف شما خواهد داشت . خرما در بازار های داخلی و خارجی مشتریان فراوانی دارد . در ایران نیز خانواده های بسیاری در زمینه تولید این محصول با ارزش فعالیت می کنند . در نتیجه برای به ثمر رسیدن این زحمات لازم است تا این محصولات را به بهترین نحو بسته بندی به بازار عرضه نمایید .

 

ماشین بسته بندی خرما

بسته بندی خرما برای پیشگیری از نفوذ رطوبت به داخل بسته بندی  ماندگاری بیشتری به ان میدهد و از تغییر طعم و رنگ ان جلوگیری می کند . ما با ساخت دستگاه اتوماتیک امکان بسته بندی خرما به صورت تک عددی و چند تایی و همچنین بسته بندی قند حبه به صورت تک عددی و چندتایی را میسر نموده ایم . از دستگاه بسته بندی خرما همچنین در جهت بسته بندی محصولات مشابه نیز استفاده می شود . مشاوره انتخاب دستگاه بسته بندی اعم از دستگاه بسته بندی خرما مناسب با میزان بودجه و فضای کارگاهی و محصول تولیدی توسط شرکت شهاب صنعت انجام می شود .

 

مزایای منحصر به فرد دستگاه بسته بندی خرما :

محافظت محصولات غذایی در برابر نور و رطوبت و گرد و خاک و جلوگیری از فساد انها

توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات

دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت درازه فک  برق دستگاه قطع می شود

برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاهی در معرض اب و افتاب قرار میگیرد تمامی قطعات به کار برده شده از استیل است .

قابلیت کار با سلفون حرارتی و چسبی

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه ( تعداد بسته در دقیقه )

 

 

 

مشخصات فنی دستگاه :

طول دستگاه 8/3 متر

عرض دستگاه 1 متر

ارتفاع دستگاه 7/1

توان مصرفی 3 کیلو وات

سرعت بسته بندی 150 بسته در دقیقه

وزن دستگاه 400 کیلوگرم


Top