دستگاه بسته بندی کیک

ماشین سازی شهاب صنعت دارای تجربه 25 ساله طراحی و تولید انواع تسمه نقاله بارگیری کامیون در ایران می باشد که هم اکنون انواع مختلف و متنوعی از این دستگاه را با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رساند  همچنین دستگاه بسته بندی کیک دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد

یک دیگر از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار ماشین سازی شهاب صنعت که از صفر تا صد آن در داخل مجموعه و به کمک مهندسین و متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است دستگاه بسته بندی کیک می باشد که با افتخار اعلام می نماییم دستگاه فوق به صورت مستقیم و بدون واسطه با 30% تخفیف واقعی تقدیم مشتریان عزیز می شود.

بنابراین پیشنهاد ویژه ما به مشتریان و خریداران دستگاه بسته بندی کیک این می باشد که قبل از اقدام به خرید دستگاه بسته بندی کیک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا ضمن اینکه از مشاوره رایگان کارشناسان و متخصصین ما بهره مند میشوید از لیست قیمت دستگاه بسته بندی کیک با 30% تخفیف و خرید مستقیم اطلاع یابید.

 

 

 

مشخصات دستگاه بسته بندی کیک

بسته بندی محصول فرایندی است که در روند تولید  ان بسیار حائز اهمیت می باشد از ان جهت که بسته بندی سبب جلوگیری از خرابی محصول – ماندگاری بیشتر – مانع از ورود گردو غبار به روی محصول و در کل سبب حفاظت محصول از عوامل بیرونی و محیطی می باشد .

 همچنین باید فرایند بسته بندی به بهترین نوع ان صورت میگیرد تا از عواملی که پیش گفته شد جلوگیری به عمل اید

برای بسته بندی محصولاتی از جمله : انواع کیک و کلوچه – تی تاپ – اشترودل – قرابیه – دونات – پیراشکی و..میتوان از دستگاه های بسته بندی که در دو مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود استفاده نمود .

از موارد مهم در انتخاب دستگاه بسته بندی باید به سادگی کارکرد با ان و ایمنی دستگاه اشاره نمود که دستگاه های بسته بندی این مجموعه دارای این مزیت ها می باشد و علائم هشدار و حفاظتی اعم از خطر برق گرفتگی و ...روی دستگاه جهت توجه اپراتور نصب شده است .

دستگاه بسته بندی کیک برای بسته بندی انواع کیک – کلوچه – بیسکوییت – های بای – حلوا شکری و .. استفاده می شود .

دستگاه بسته بندی کیک قابلیت نصب سلفون تا عرض 50 سانتی متر را دارد . این دستگاه بسته بندی دارای ویژگی سیستم کنترل خطا ناپذیر و کد خطا یاب هر نوع مشکل الکترونیکی و مکانیکی می باشد و دارای سیستم پی ال سی قوی و سیستم تاچ اسکرین جهت تنظیم و کنترل ماشین بسته بندی می باشد و سرعت بسته بندی این دستگاه 180 بسته در دقیقه است .

 

 

مزایای دستگاه بسته بندی کیک

با دستگاه بسته بندی که در مدل های متنوع و گوناگون توسط تیم متخصص ماشین سازی شهاب صنعت ساخته می شود میتوان لطافت و نرمی بافت کیک را با بسته بندی و کیفیت صحیح حفظ نمود و همچنین توجه مصرف کننده نهایی را جلب نمائید چرا که مصرف کنندگان خرید کیک تازه و نرم را به شکل خشک ترجیح میدهند . این دستگاه می تواند 100 الی 200 عدد کیک را در دقیقه بسته بندی کند و سرعت تولید شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد که تاثیر مستقیم و مثبت در بازار فروش شما دارد 

 

 

از دیگر مزایای این دستگاه بسته بندی :

محافظت محصولات غذایی در برابر نور – رطوبت – و گرد و خاک و جلوگیری از فساد ان ها

توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف

دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک  برق دستگاه قطع می گردد .

برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاهی در معرض اب و افتاب قرار میگیرد . تمامی قطعات به کار برده شده از استیل است .

قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی ( گلد سیل و هات سیل ) بدون ضایعات

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه (تعدادبسته در دقیقه )

 

 

فروش دستگاه بسته بندی

امکان بسته بندی محصولات با ابعاد 6 الی 160 میلی میتر با این دستگاه بسته بندی وجود دارد لذا جهت خرید مناسب ترین دستگاه ها ی بسته بندی مورد نظر با اندازه های محصول دلخواه خود ابعاد و اندازه های دقیق کیک مورد نظر خود را به ما ارائه دهید .

 

قیمت دستگاه بسته بندی کیک

قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک برای بسته بندی کیک – کلوچه – بیسکوییت – انواع نان و شیرینی شکلات و غیره ارزان شد

کیک و کلوچه – انواع نان تافتون – نان سنتی – شیرینی – سهان – تی تاپ – شیرین عسل و... با دستگاهی فوق العاده سریع و دقیق ساخته شده از بهترین قطعات بسته بندی می شود .

قیمت این دستگاه نسبت به مرغوبیت و جنس اصل ان و تکنولوژی و مکانیزم ان سرعت و کیفیت بسته بندی نسبت به دستگاه های مشابه ارزان تر است 

 

 

در حال حاظر این ماشین بسته بندی در 3 مدل مکانیکی – نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود که قیمت تمام شده هرکدام از این دستگاه ها متفاوت می باشد .جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید .

 

 

چند نمونه از دستگاه های بسته بندی کیک

 

1-دستگاه بسته بندی کلوچه مناسب برای بسته بندی انواع اجناس و قطعات سایز متوسط مانند کیک – کلوچه – کروسان – بیسکوییت – ویفر و ... استفقاده می شود .

قابلیت نصب شدن سیستم هایی نظیر خشاب – دایکات – سیستم بغلگیر – فیدروجک جهت ویفر بر روی این دستگاه بسته بندی امکان پذیر می باشد که به عث شده این دستگاه جزو پرفروش ترین دستگاه های شرکت شهاب صنعت محسوب شود .

سیستم خشاب : خشاب می تواند به دو صورت پنوماتیک و مکانیک ساخته شود

سیستم بغل گیر : این سیستم میتواند بیسکوییت را به صورت ایستاده فیدر 90 درجه پنوماتیک بسته بندی کند

سیستم دایکات : این سیستم میتواند هم با سیستم خشاب و هم به صورت واحد روی دستگاه نصب گردد .

 

 

2-دستگاه بسته بندی اشترودل :

جهت بسته بندی انواع اجناس متوسط و قطعات نسبتا کوچیک از جمله کلوچه کوچک – حلوا شکری – بیسکوییت و انواع شکلات نسبتا کوچیک مناسب می باشد . و نصب سلفون تا عرض40 سانتی متر بر روی این مدل دستگاه بسته بندی امکان پذیر است .

مزایای دستگاه بسته بندی اشترو دل :

دارای حافظه جهت ذخیره سازی پارامترهای چند محصول

تقییر سایز بسیار ساده 

دارای سیستم پی ال سی قوی و تاچ اسکرین

دارای سیستم متریک و خطایاب و الارم جهت بروز هر نوع ایراد مکانیکی و برقی

 

 

3- دستگاه بسته بندی پیراشکی :

جهت بسته بندی پیراشکی به صورت تک عددی از دستگاه بسته بندی پیلوپک میتوان استفاده کرد که به دلیل سرعت بالایی که در انجام امر بسته بندی دارد میتواند کارایی بسیار خوبی داشته باشد .

بسته بندی توسط دستگاه پیلوپک به صورت دوخت از زیر انجام میشود و این دستگاه امکان بسته بندی با هر نوع سلفونی را دارد . بسته بندی با سلفون های تک لایه و چند لایه خصوصیتی است که باعث شده پیلوپک ها را بتوان برای بسته بندی بهداشتی انواع محصولات به کار برد 

 

 

 


Top