دستگاه پرکن ادکن

 

مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی دارویی و شیمیایی اکنون توانسته است دستگاه پرکن ادکلن را با بهترین قطعات و با استانداردهای روز جهان در داخل مجموعه توسط مهندسین و متخصصین خود طراحی تولید و بومی سازی نماید.

دستگاه پرکن ادکلن تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت به جهت استفاده از قطعات جانبی استفاده شده از برترین برندهای داخلی و خارجی از یک سو و همچنین ارائه 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور در فروش بدون واسطه و مستقیم از سوی دیگر توانسته مورد استقبال تولید کننده گان و صنعتگران قرار گیرد.

اگر شما هموطن گرامی تصمیم به خرید دستگاه پرکن ادکلن را دارید و یا می خواهید قبل از خرید از لیست قیمت دستگاه بسته بپرکن ادکلن مطلع شوید و  یا علاقه مند هستید که از مشاوره های قبل خرید متخصص و تولید کننده این دستگاه بهره مند شوید توصیه می نماییم با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید  09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

 

 

 

مشخصات دستگاه پرکن ادکلن

دستگاه پرکن ادکلن یکی از مدل های دستگاه پرکن مایعات ماشین سازی شهاب صنعت است که برای پرکردن اصولی و با دقت و سرعت بالای انواع ادکلن کاربرد داد.

این دستگاه پرکن ادکل در دو نوع تمام اتومات و نیمه اتومات تولید و عرضه میشود و یکی از نکاتی که باید هنگام خرید به آن توجه کرد جنس بدنه دستگاه است.

جنس این دستگاه طوری است که هنگام تماس با ادکلن هایی که الکل دارند اسیبی به دستگاه وارد نمیشود و لازم به ذکر است که تعداد نازل های این دستگاه قابل تغییر است و با توجه به سفارش مشتری قرار داده میشود .

 

دستگاه پرکن ادکلن دارای تعداد نازل های متفاوتی می باشند که هرچه تعداد این نازل ها بیشتر باشد سرعت پرکردن مواد بیشتر و حجم تولید بالاتر می رود و به وسیله این نازل ها میتواند انواع ظروف را در مدت کوتاهی  ادکلن پرکرد.

دستگاه های پرکن ادکلن از جمله دستگاهایی بوده که باید دارای جنس مناسبی بوده تا با خوردگی مواجه نشده از این رو آنها را از استنلس استیل تولید می نمایند .

معمولا بهترین دستگاه های پرکن ادکلن را از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه های پرکن مختلف به فروش می رسانند

از این رو به راحتی می توان انواع دستگاه پرکن ادکلن را به راحتی می توان به دست مشتریان مربوطه می رسانند

 

 

عملکرد و کاربرد های دستگاه پرکن ادکلن تمام اتومات :

عملکرد دستگاه پرکن ادکلن دقیقا مثل دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات به این صورت است که مایع به وسیله خلا و با سرعت نسبتا بالایی از کلکتور داخل ظرف مکش می شود و کف و سرریز آن مجدد از طریق نازل مخصوص پرکن ادکلن از ظرف خارج می گردد. سپس به وسیله پمپ به کلکتور برگشت می کند.

 

کاربرد های دستگاه پرکن ادکلن عبارتند از :

 

مایعات خوراکی نظیر روغن مایع  روغن زیتون  شربت  ابمیوه  لبنیات و ...

مایعات شیمیایی نظیر نفت بنزین لوسیون و ..

مایعات بهداشتی نظیر شامپو صابون مواد شوینده و...

مایعات دارویی نظیر شربت استون الکل کرم و ...

 

 

طرز کار دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات :

مدل نیمه اتومات دستگاه پرکن ادکلن جزو دستگاه های پرکن مایعات نیمه اتومات حساب می شود که در کارخانه ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید می شود و مراحل این دستگاه به شرح زیر است :

1-ابتدا وسیله ی مخصوص طوق زدن را به دستگاه متصل می کنیم .

2-شیشه مورد نظر برای پرکردن ادکلن را زیر دستگاه گذاشته و تنظیم میکنیم.

3-دستی مخصوص را به سمت پایین فشار داده تا طوق زده شود .

4-وسیله ی طوق زنی رو خارج کرده و سرنگ مخصوص پرکردن را به دستگاه متصل می کنیم .

5-دستگاه را تنظیم کرده تا سوزن سرنگ دقیقا بر روی شیشه لبه ی شیشه ادکلن قرار بگیرد .

6-و درنهایت سرنگ را فشار داده و مقدار ادکلن مدنظر را از سرنگ به شیشه ادکلن انتقال می دهیم .

 

طرز کار دستگاه پرکن ادکلن دستی بسیار ساده و اسان است و تقریبا همانند طرز کار دستگاه پرکن مایعات رقیق است. اما سرعت پرکردن در آن نسبت به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسیار کمتر می باشد .

 

کارخانه جات تولید عطر و ادکلن برای بسته بندی محصول خود به وسیله ای پرسرعت احتیاج دارند . این عمل بوسیله ی دستگاه های مخصوص پرکردن ادکلن انجام می شود .

برخی از انواع این دستگاه دستی برخی نیمه اتوماتیک و برخی تمام اتوماتیک هستند .

روش پرکردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه شیشه پرکن دستی در این روش تمام مراحل توسط اپراتور دستگاه انجام میشود

روش پرکردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک در این روش قسمتی از کار توسط اپراتور انجام شده و مابقی توسط دستگاه صورت می گیرد

روش پرکردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه پرکن تمام اتوماتیک در روش تمام اتوماتیک کار از صفر تا صد توسط دستگاه و به صورت اتوماتیک انجام میشود.

 

قیمت دستگاه پرکن ادکلن:

پرکن ادکلن با قیمتی مناسب کارایی خوب و عالی ترین کیفیت به مشتریان عزیز به صورت مستقیم عرضه میگردد

دستگاه های پرکن کارایی بسیار بالایی دارند و بهترین گزینه برای کسب و کارهای درگیر با پرکردن ظرف  شیشه و .. هستند

مواردی که باعث تغییر قیمت انواع ماشین الات صنعتی میشوند عبارتند از :

نوع دستگاه ( تمام اتوماتیک- نیمه اتوماتیک – دستی )

تعداد نازل بکار رفته در سیستم دستگاه

سرعت پرکن و بسته بندی دستگاه .


Top