دستگاه پرکن بشکه

 

فروش ویژه و مشخصات دستگاه پرکن بشکه در ماشین سازی شهاب صنعت بدون واسطه با 30% تخفیف بی قید و شرط تضمین بهترین کیفیت قطعات و خدمات 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش طراحی شده در داخل ماشین سازی شهاب صنعت توسط متخصصان داخلی.

بار دیگر متخصصان مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت دست به کار شدن و دستگاه پرکن بشکه را با قیمت باور نکردنی و با کیفیت و استانداردهای بین المللی طراحی و بومی سازی نمودند. یکی از اهداف مهم در تولید این دستگاه کاهش قیمت با حفط کیفیت جهت تولیدی های با حجم متوسط و کوچک می باشد.

تولید کننده و هموطن گرامی اگر تصمیم به خرید دستگاه پرکن بشکه را دارید از شما می خواهیم قبل از اقدام به خرید حتما با متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید تا از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید و همچنین در جریان لیست قیمت دستگاه پرکن بشکه قرار بگیرید و قیمت تمام شده نهایی با 30% تخفیف را جویا شوید. شماره های تماس : 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

در مورد ماشین سازی شهاب صنعت باید عرض نماییم که این مجموعه یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان دستگاه های بسته بندی و پرکن و دربگذار در ایران می باشدکه تولیدات آن هم اکنون در داخل ایران و در منطقه خاور میانه کاملا شناخته شده است. جالب است بدانید با وجود این شهرت و افتخار تقریبا تمام دستگاه های تولیدی این مجموعه داری 30% تخفیف و زیر قیمت سطح کشور می باشد.

 

 

مشخصات دستگاه پرکن بشکه

دستگاه پرکن بشکه همانطور که از اسمش پیداست برای پرکردن انواع بشکه های فلزی و پلاستیکی در سایزهای مختلف بکار میرود. این دستگاه دارای نازل های ثابت و محرک است که برای جلوگیری از کف کردن در زمان پر کردن بشکه ها نازل های بلند در انها به کار می رود که همراه با پرشدن مایعات درون بشکه نازل نیز بالا می اید .

 

دستگاه پرکن بشکه دارای یک پمپ با دبی بالا می باشد که رادمان پرکردن بشکه را بالا ببرید . بشکه ها بصورت پالتی یا تکی توسط کارگر یا لیفتراک روی نوارنقاله رولیکی قرار داده می شوند و هنگامیکه به نقطه مورد نظر می رسند توقف می کنند . نازل داخل بشکه هدایت میشود و بادستور فرمان پی ال سی اقدام به پرکردن بشکه می کند . پس از پرشدن بشکها و بسته شدن درب ان نوارنقاله حرکت میکند و با شیب ملایم که برای ان درنظر گرفته شده روی زمین انتقال داده می شود . دراین حالت میتوان بشکه هارا به لیفتراک جا به جا کرد.

کار کردن با دستگاه بشکه پرکن بسیار اسان بوده و با فشار کم دست بشکه ها به راحتی بر روی رولیک ان حرکت می نماید.

 

 

دستگاه پرکن بشکه 220 لیتری

یکی از ظروفی است که برای بسته بندی مایعات با حجم بالا استفاده می شود . بشکه 220 لیتری است. این بشکه برای پرشدن با سرعت و دقت بیشتر به دستگاه با مکانیسم خاص خود نیاز دارد .

انواع مایعات خوراکی  غیر خوراکی و صنعتی با دستگاه بشکه پرکن 220 لیتری در بشکه ها پر میشود . سیستم لودسل برای اندازه گیری وزن مایعات درون بشکه بسیار بادقت عمل می کند . این دستگاه ها به شکل دستی  اتوماتیک ونیمه اتوماتیک موجود هستند . در مدل نیمه اتوماتیک در بخش کف که بشکه روی ان قرار میگیرد از رولیک های هرزگرد استفاده میشود تا حرکت بشکه ها روی دستگاه به راحتی صورت گیرد .

تعداد نازل ها بسته به سفارش مشتری قابل تغییر است . برای جلوگیری از به هدر رفتن مایعات در زمان پرکردن روی نازل ها از یک چکه گیر استفاده میشود کار کردن با ان بسیار اسان است و با فشار کم دست اپراتور دستگاه بشکه ها به اسانی روی لیک به حرکت در می ایند

 

این دستگاه پرکن مایعات در ابعاد و وزن های متفاوت در بازار موجود است . از مزایای دستگاه پرکن بشکه 220 لیتری می توان به بالا بردن راندمان کاری کارخانه ها و تولید کننده ها اشاره کرد . این دستگاه در سه شکل پرکردن از ته ظرف از بالای ظرف و از داخل دریچه نازل تولید میشود . از این دستگاه برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در داخل بشکه ها استفاده می شود.

 

 

ویژگی های دستگاه بشکه پرکن و گالن پرکن ماشین سازی شهاب صنعت

دارای طراحی ویژه جهت ورود نازل به درون بشکه و عدم الوده سازی محیط کار

قابل استفاده برای بشکه های متفاوت از نظر قطر دهانه و ارتفاع

سیستم کنترل توزین اتوماتیک

دارای دقت و سرعت پرکنی بالا

عملکرد فوق العاده با کاربری اسان

قابلیت سفارش نقاله قبل و بعد از دستگاه

قابلیت پرکنی از ته بشکه

قابلیت قرار دادن دستگاه داخل کانتینر و مونیتورینگ اتوماتیک بدون دخالت دست

افزایش بهره وری و کیفیت در محصول نهایی

دارای ستون متحرک ( جهت تنظیم ارتفاع )

دارای چکه گیر جهت جلوگیری از الودگی محیط

قابلیت کارکرد جهت انواع مایعات رقیق و نیمه غلیظ

 

نحوه عملکرد دستگاه پرکن بشکه

بشکه خالی را روی رولیک دستگاه قرار داده و به سمت نازل دستگاه هدایت می کنیم تا دقیقا در زیر ان قرار بگیرد . استارت می کنیم تا نازل به صورت اتوماتیک وارد حفره بشکه شده و عمل پرکردن اغاز میشود . در صورتی که نازل 

دقیق در داخل بشکه قرار نگیرد بعد از یک زمان قابل تنظیم به حالت اول بر میگردد تا مجدد عمل تنظیم صورت گیرد .

 

اندازه گیری حجم مواد داخل بشکه توسط دو لودسل و یک نمایشگر دو سرعته صورت می گیرد تا خطا ی وزن مواد قابل قبول باشد . پس از اتمام کار تزریق قطع شده و نازل به حالت اول بر میگردد . بشکه پر شده را به سمت انتهای رولیک هدایت میکنیم و بشکه خالی دیگری را به زیر نازل قرار میدهیم .

 

مشخصات فنی دستگاه بشکه پرکن ماشین سازی شهاب صنعت

استفاده از پمپ برای تزریق مواد

استفاده از اینورتر برای تنظیم دور موتور پمپ و پارامتر دور دوم جهت دقت بالا در وزن نهایی بشکه

استفاده از شیر اکچیتور بر روی نازل ها

استفاده از لودسل و نمایشگر جهت اندازه گیری و تنظیمات وزن مواد

دارای چکه گیری جهت جلوگیری از ریزش مواد بر روی بشکه ها

استفاده از طراحی ورود نازل به بشکه در هنگام تزریق

استفاده از نوار نقاله رولیکی جهت سهولت در جابجا کردن بشکه ها از زیر نازل ها


Top