معرفی و را اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی

شرکت بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در راه اندازی انواع خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی اعلام می نماید که آماده می باشد این خط تولید را با تمامی دستگاه های مورد نیاز از جمله ماشین الات پرکن ، دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر و شیرینگ را در اسرع وقت راه اندازی نماید

تولید کنندگان و صنعتگران گرامی, اگر تصمیم به راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی گرفته اید مطمئن باشید ماشین سازی شهاب صنعت جزء محدود شرکت های بزرگ در ایران می باشد که با سابقه درخشان 25 ساله و آشنا به جدیدترین تکنولوژی های صنعت خط تولید و بسته بندی آب معدنی در جهان , بهترین گزینه جهت همکاری با شما بزرگواران می باشد.

متخصصان و مهندسان مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت توانسته در یک اقدام بزرگ و ملی کلیه دستگاه های مورد نیاز خط تولید و بسته بندی آب معدنی را با بالاترین سطح کیفیت در داخل ایران بومی سازی و صفر تا صد آن را طراحی و پیاده سازی نمایند و نکته مهم و جالب توجه این می باشد که این مجموعه قادر خواهد بود این کار بزرگ یعنی خط تولید و بسته بندی آب معدنی را با 30% تخفیف برای شما کارفرمایان و تولیدکنندگان کشور عزیزمان اجرا نمایند.

بنابراین اگر تصمیم به را اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی را دارید و یا میخواهید در این زمینه مشاوره و اطلاعات عمومی دریافت نمایید پیشنهاد میکنیم با یکی از شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید تا از اطلاعاتی که متخصص ما در این مورد به شما خواهند داد بهره مند شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی خط تولید و بسته بندی آب معدنی

 آب ، بعنوان یک ماده حیات بخش در کره زیمن ، از دیر باز مورد توجه بشر بوده است. این ماده فراوان ترین ماده ی مرکب می باشد. بیش از ۱/۷۱ وزن بدن انسان را آب تشکیل داده است. سطح کره خاکی نیز بیش از ۶۸ درصد را آب تشکیل شده است.

همانطور که احتمالا در جریان می باشد خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی شامل ماشین الات پرکن ، دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر و شیرینگ می باشد. از سوی دیگر با توجه به حساس بودن این نوع از محصول می بایست تمامی ماشین آلات خط کامل آب آشامیدنی و آب معدنی دارای استاندارد و با کیفیت بالا باشند.

اگر کمی به موضوع خط تولید و بسته بندی آب معدنی فکر کنید، بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که اجرایی کردن آن منفعت زیادی به همراه دارد. امروزه بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه می‌کند که از آب معدنی استفاده کنند و در اکثر شهرها می‌بینید که گردشگران بیشتر به آب‌های معدنی اعتماد دارند تا آب شهری. این یک فرصت فوق العاده برای کسب درآمد از این طریق و راه اندازی یک کسب و کار پایدار و ماندگار است.

منبع اصلی آب های معدنی ، چشمه های طبیعی یا مصنوعی می باشد.ترکیبات غنی آب معدنی موجب گردیده است که مشتریان زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد.

گام اول : ماشین آلات تولید آبمعدنی و آشامیدنی ها ، از قسمت ابتدایی آن که مربوط به سیستم های تسویه آب می باشد آغاز می گردد.تسویه آب بسته به نوع کیفی منطقه مورد نظر تغییر پیدا می کند. به این صورت که با افزایش میزان سختی آب و بار میکروبی آن ، تجهیزات بیشتری برای آماده سازی نیاز می باشد و در صورت دارا بودن کیفیت بالا ، به تجهیزات کمتری نیاز دارد.

گام دوم ، ماشین آلات مربوط به سیستم تولید بطری می باشد که در ظرفیت های متنوعی تولید می گردد. تولید بطری متشکل از تجهیزات مختلفی می باد که از جمله ان می توان به دستگاههای تزریق باد ( باد کن ) ، خط تولید هوای فشرده ( کمپرسورهای اسکرو) و همچنین قالبهای تولید شده مختص دستگاه تزریق هوای فشرده می باشد.

گام سوم ، مربوط به خط کامل بسته بندی می باشد که از لحاظ حجم و ابعاد در طبقه بندی های مختلفی قراردارد. این خط از سیستم آماده سازی بطری آغاز و استرچ پالت منتهی می گردد.

گام چهارم ، ظرفیتهای مختلفی در این زمینه از لحاظ حجم و ابعاد در نظر گرفته میشود.  سیستم های تولیدی خط تولید و بسته بندی ابمعدنی از سیستم رج کن ( ردیف کن ) آغاز می گردد.  بعد از انتقال به پرکن و انجام عملیات بسته بندی ابمعدنی بعد از انتقال به قسمت لیبل زن و طی شدن فرایند لیبلینگ به سیستم بسته بندی شرینگ پک هدایت گردیده و از خط تولید خارج می گردد.

نکته مهم : کلیه فرآیند مربوط به سیستم بسته بندی بصورت تمام اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست صورت می پذیرد.

0VP7eoAmFR

2- فرایندهای اصلی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی

ذخیره سازی و عملیات حرارتی به منظور از بین بردن رنگ، پمپاژ و ذخیره سازی آب خام در مخزن، فیلتراسیون با فیلترهای مختلف، ضدعفونی با UV یا ازون (ozone) می باشد.

در فرایند فیلتراسیون ذرات معلق تا ابعاد 5 میکرون جداسازی می گردند و سپس به سیستم اسمز معکوس (RO) توسط پمپ منتقل می شود. تا نمک های آب بطور نسبی جداسازی گردند.

در صورت نیاز می توان مقداری از سختی را به آب برگرداند تا میزان سختی آب مابین 150-100 pmm گردد. این آب در نهایت قبل از ذخیره در تانک توسط دستگاه ازون (Ozon) ضدعفونی نهایی می گردد. ذرات جامد معلق که توسط فیلتر شنی از آب خام جداسازی می گردند، به منظور رفع تیرگی و شفاف کردن آب بکار می رود.

طی فرآیند تولید و بسته بندی آب معدنی و آب آشامیدنی بعد از انجام عملیات پروسس و کنترل حرارتی روی آب، مراحل بسته بندی آب در بطری های پت (PET) وارد دستگاه تری بلوک می شود. دستگاه تری بلوک مجموعه ای از ماشین آلات بطری شویی، پرکن ( پرشدن محصول در بطری )، دربگذار ( قراردادن درب روی بطری توسط دستگاه )، و دربندی ( سفت و پلمپ کردن درب بطری ) می باشد وارد شدن بطری های PET به دستگاه تری بلوک برای ظرفیت تولید ۳۸۰۰ عدد بطری درساعت به پایین توسط اپراتور انجام میشود و برای ظرفیت های بالاتر از ماشین آلات ردیفکن بطری استفاده می شود.

درب بطری های پت نیز قبل از دربندی توسط لامپ UV بطور کامل استریل می گردند تا آلودگی در محصول منتقل نگردد. پس از خروج بطری ها از ماشین تری بلوک روی نوار نقاله انتقال داده می شود و ماشین لیبل زن Opp لیبل ها را برش زده و به صورت اتومات با hot melt ( چسب داغ ) به بطری می چسباند. دستگاه Jet printer  ( تاریخ زن ) جهت چاپ تاریخ تولید و انقضا محصول روی نوار نقاله نصب می شود.

پس از فرایند پرکنی، لیبل زنی و تاریخ  شرینگ کردن ( بسته بندی شل کردن بطری )، بطری ها که در مرحله نهایی توسط ماشین آلات شیرینگ پک تونلی می باشد. که دستگاه های مربوطه این فرایند را بطور دقیق انجام می دهند. نهایتا بسته بندی ها جهت ارسال به بازار بارگیری می گردد.

البته راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی نیاز به الزامات و مجوزهای خاص خود را دارد و مانند یک کارگاه معمولی نیست.  بنابراین اگر به فکر راه اندازی این کسب و کار به عنوان منبع کسب درآمد خود هستید موارد ذکر شده و تجهیزات توصیه شده در این مطلب را در ادامه مطالب دنبال بفرمایید.

3- مجوز برای خط تولید و بسته بندی آب معدنی

زمانی که برنامه شما برای خط تولید و بسته بندی آب معدنی قطعی شد و طرح کسب و کار این امکان را به شما داد که از آن بهره برداری کنید، در ابتدای راه باید به سراغ گرفتن مجوز بروید.  نهادهای مختلفی برای راه‌اندازی این خط تولید تصمیم می‌گیرند و شما باید از همه آنها مجوز لازم را بگیرید. وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان محیط زیست نهادهایی هستند که باید مجوز مستقیم برای بهره‌برداری از منابع آبی را به شما بدهند. همچنین شما از سازمان بهداشت هم نیاز به مجوز فعالیت دارید که برای ادامه فعالیت شما ضروری هستند.

در پایان مجددا تاکید می نماییم جهت دریافت هرگونه مشاوره رایگان حتما با کارشناسان ما در زمینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی تماس برقرار نمایید

U0nTvAthdu


Top