فروش جدیدترین دستگاه لیبل چسبان صنعتی با30% تخفیف

شرکت ماشین سازی شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که مدل های جدید و بسیار متنوع و کم مصرف از انواع دستگاه لیبل چسبان صنعتی را به صورت مستقیم و انبوه از صفر تا صد در داخل مجموعه طراحی و پیاده سازی نموده است و هم اکنون بدون واسطه به فروش میرساند.

دستگاه لیبل چسبان صنعتی یکی از دستگاه های بسیار مهم در خطوط تولید بسته بندی و شرینگ پک می باشد لذا شهاب صنعت با بهره گیری از متخصصان و مهندسین خود بعد از سالها تجربه در زمینه تولید دستگاه های بسته بندی, هم اکنون نسل جدید و بسیار حرفه ایی از انواع دستگاه لیبل چسبان صنعتی را تولید نموده است.

دستگاه لیبل چسبان صنعتی تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت از بهترین قطعات جانبی ساخته شده است و همچنین در جهت حمایت از حقوق مشتریان این دستگاه بدون واسطه با 30% تخفیف به دست مشتریان خواهد رسید. بنابراین اگر تصمیم به خرید چنین دستگاهی را دارید قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید تا علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان, لیست قیمت دستگاه لیبل چسبان صنعتی را براساس ظرفیت تولید مجموعه خود دریافت نمایید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه لیبل چسبان صنعتی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه لیبل چسبان چیست؟ به ماشین گفته می شود که لیبل را از روی رول لیبل باز کرده و بر روی بطری می چسباند. دستگاه لیبل چسبان در دو نوع لیبل چسبان نیمه اتومات و لیبل چسبان اتومات میباشند و هر کدام از این دستگاه ها خود برای ظروف تخت و گرد به صورت جداگانه دسته بندی می شوند.

لیبل چسبان اطلاعات جامعی از محصول و برند مورد نظر را با خود به همراه دارد. استفاده از لیبل در بسته بندی محصولات امری ضروری است . در صنایع دارویی ، مواد غذایی و شیمیایی از لیبل چسبان برای درج اطلاعات مورد نظر استفاده می شود. دستگاه های لیبل چسبان مناسب محصولاتی نظیر مواد شوینده ٬ بطری های PET آشامیدنی ها ٬ ظروف جار مانند سس مایونز ٬ کرم کنجد و … مناسب می باشد. یکی از معایب دستگاه های لیبل چسبان ایراد از لیبل های کاغذی پشت چسب دار آماده است که با توجه به هزینه های چاپ این نوع لیبل مانند لیبل های آب معدنی و نوشابه از نوع opp مناسب و به صرف محصولات معمولی نمی باشد و اینگونه لیبل ها باید روی محصولات خاص استفاده شود .

لیبل ها که عموما به صورت پشت چسب دار طراحی و چاپ می شوند در گذشته به صورت سنتی بر روی محصول چسبانده می شدند اما امروزه این لیبل ها با توجه به حجم تولید و نیاز به دقت بالا از طریق دستگاه لیبل چسبان بر روی کالا چسبانده می شوند.

نکته مهم : دستگاه لیبل چسبان با توجه به اینکه در مسیر خط تولید قرار می گیرد می بایست به صورت کاملا دقیق فعالیت نماید.

شرکت شهاب صنعت با تولید مدل های مختلف دستگاه لیبل چسبان اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توانسته است در حمایت از تولید ملی اقدام به همکاری با کارخانه ها ی سراسر کشور را داشته و با سالها تجربه و تخصص گامی موثر در چرخه تولید محصولات ایرانی را داسته باشد. دستگاه کاملا اتومات بوده مجهز به سیستم plc و چشم ظرف بین است.

2- انواع دستگاه لیبل چسبان طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

1- لیبل چسبان تخت نیمه اتومات

این نوع لیبل زن برای ظروفی با سطح صاف و یا منهنی استفاده میشود که بطری باید در محلی که مشخص شده قرار گرفته تا دستگاه لیبل چسبان به طور اتومات لیبل را روی بطری بچسباند.

2-لیبل چسبان تخت اتومات

خود این دستگاه لیبل زن به صورت یک طرفه و دو طرفه ساخته می شود که در نوع دستگاه لیبل چسبان دوطرفه کارایی بالاتر نسبت به لیبل چسبان یک طرفه را دارد زیرا هم میتواند به صورت یک طرفعه و دو طرفه بچسباند.این دستگاه لیبل چسبان طوری طراحی شده است که بطری را روی نوار نقاله یا کانوایر قرار گرفته و دستگاه بطری را با کمک سنسور تشخیص داده و لیبل را روی بطری میچسباند .

3-لیبل چسبان گرد نیمه اتومات

در این دستگاه لیبل چسبان همانند لیبل چسبان تخت نیمه اتومات بطری در محلی که برای ان مشخص شده قرار گرفته و به کمک پایین اوردن اهرم و یا تشخیص سنسور بطری لیبل به اندازه ای که سنسور لیبل از طریق  فاصله بین لیبل ها تشخیص میدهد باز شده و بر روی بطری میچسباند

4-لیبل چسبان اتومات گرد

دستگاه لیبل چسبان اتومات گرد همان لیبل چسبان نیمه اتومات است که به ان نوار نقاله اضافه شده تا ظرف بعداز پرشدن و بسته شدن درب به واحد لیبل چسبان فرستاده شود و باکمک سنسور تشخیص بطری و سنسور لیبل بر روی بطری لیبل بچسباند.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه لیبل چسبان طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه لیبل چسبان طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


Top