قیمت و مشخصات دستگاه لیبل شیرینگ بخار فروش و خرید

ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در طراحی، تولید و بومی سازی انواع دستگاه های شیرینگ و بسته بندی در صنایع غذایی، صنایع دارویی و صنایع شیمایی هم اکنون دستگاه لیبل شیرینگ بخار را مخصوص انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص با جنس pet،شیشه،فلز و ... از صفر تا صد در داخل مجموعه با بهترین قطعات جانبی بدون واسطه با 30% تخفیف طراحی و بومی سازی نماید .

ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در طراحی، تولید و بومی سازی انواع دستگاه های شیرینگ و بسته بندی در صنایع غذایی، صنایع دارویی و صنایع شیمایی هم اکنون دستگاه لیبل شیرینگ بخار را مخصوص انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص با جنس pet،شیشه،فلز و ... از صفر تا صد در داخل مجموعه با بهترین قطعات جانبی بدون واسطه با 30% تخفیف طراحی و بومی سازی نماید .


 

Bdi8mZ9LEJ

تولید کنندگان و صنعتگران محترم اگر تصمیم دارید یک نمونه از دستگاه لیبل شیرینگ بخار را خریداری نمایید شما حتما باید مشاوره های قبل خرید در مورد این دستگاه داشته باشید مشاورین و مهندسین شرکت ماشین سازی شهاب صنعت با کمال میل منتظر شما جهت هرگونه مشاوره قبل خرید و همچنین ارائه لیست قیمت دستگاه لیبل شیرینگ بخار بدون واسطه و با 30% تخفیف می باشند.

جهت تماس لطفا با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 ارتباط برقرار نمایید.

1- چرا شیرینگ لیبل بر روی محصول مهم می باشد

بسته بندی مواد شوینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا وقتی تولید کننده ای محصول با کیفیتی را می سازد و روانه بازار می کند مشتری در لحظه اول که محصول را در قفسه فروشگاه می بیند اطلاعی از کیفیت محتوای داخل قوطی ندارد و فقط بسته بندی محصول را می بیند حال اگر این بسته بندی با کیفیت و زیبا باشد قطعا باعث جلب توجه مشتری شده و می تواند باعث یک بار خرید محصول شود و پس از تست و مشاهده کیفیت باعث خریدهای بعدی و جذب مشتری دائم شود.

دستگاه لیبل زن از اهمیت ویژه ای در خطوط تولید برخوردار است. لیبل زن دارای مدل های متنوعی می باشد یکی از لیبل زن هایی که دارای خروجی محصول با لیبل بسیار شیک می باشد لیبل زن شیرینگی هست. استفاده از این دستگاه باعث شده تا قیمت تمام شده لیبل برای تولید کننده بسیار پایین تمام شود و لیبل محصول بسیار شیک و زیبا باشد. این لیبل زن در سه مدل تابشی، همرفتی و بخار ساخته می شود. 

2- معرفی دستگاه لیبل شیرینگ بخار طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

در شیرینگ لیبل گرما بصورت تابشی یا همرفتی یا بخار داغ در تونل دستگاه به لیبل خورده و باعث می شود لیبل بر روی قوطی مقداری انقباض پیدا کرده و جمع شود. هر سه مدل لیبل زن، لیبل را شیرینگ می کنند و دارای تعداد محصول لیبل خورده یکسان می باشند ولی کیفیت لیبل زدن متفاوت می باشد بدین صورت که در شیرینگ لیبل تابشی مقداری سوختگی لیبل ممکن است در برخی از قوطی ها مشاهده شود ولی دستگاه قیمت مناسب دارد، در مدل همرفتی بسیار کمتر سوختگی مشاهده شده و در شیرینگ لیبل بخار سوختگی صفر می باشد.

 بهترین مدل شیرینگ لیبل، شیرینگ لیبل بخار می باشد. در این مدل لیبل بصورت کاملا سالم و بدون کوچک ترین چروک بر روی قوطی شیرینگ می شود از فواید این مدل شیرینگ لیبل توانایی پیش گرم شدن لیبل برای فیکس کردن آن بدون جابجایی بر روی قوطی می باشد یعنی تمام لیبل ها یکنواخت و بسیار تمیز شیرینگ می شوند حتی اگر دمای بخار داغ کمی بیشتر از حد متعارف تنظیم شود.

خاطر نشان می سازیم این دستگاه توانایی غلاف زدن را نیز دارد غلاف که بصورت پلمپ پلاستیکی درب بطری بوده، سبب جذاب شدن بسته بندی بطری ها نیز می شود. در دستگاه شیرینگ لیبل بخار ساخته شده توسط شرکت ماشین سازی شهاب صنعت، سیستم اسمز معکوس به همراه مخزن ذخیره سازی آب یونیزه تعبیه شده تا کربنات کلسیم (گچ محلول در)آبی که به بخار تبدیل می شود از آب کاملا حذف شود و در دیگ بخار و مجراها و تونل دستگاه شیرینگ لیبل رسوب نکند تا علاوه بر افزایش عمر دستگاه، باعث بهبود عملکرد دستگاه شیرینگ لیبل بخار شود.

دستگاه لیبل بخار طراحی شده برای شرکت های صنایع مواد غذایی و شرکت های صنایع شیمیایی می باشد. این دستگاه با قابلیت شرینگ pvc به صورت دستی توسط اپراتور بر روی انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص با جنس pet و شیشه و فلزو … در صنایع غذایی و نوشیدنی و … استفاده می شود.

3- ویژه گی های دستگاه لیبل شیرینگ بخار طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

  • دارای اینورتر برای تنطیم سرعت نوار
  • تمام قسمت های این دستگاه استیل می باشد.
  • برای انتقال ندادن گرما تونل به طول یک متر کاور شده است.
  • دستگاه ۳ فاز می باشد که در صورت لزوم تک فاز نیز می گردد.

4- لیبل شرینک اسلیو | Shrink Sleeve Labels

ایجاد جلوه های بصری کمک شایانی به فروش محصول می کند که می توان با شیوه های مختلف چاپ روی بسته و یا انواع برچسب های رنگی از پیش چاپ شده باشد. از دیگر راه هایی که فراگیر شده استفاده از نوعی لفاف بسته بندی به نام لیبل شرینک است که طراحی های خلاقانه ای روی محصول درج می کند. این لیبل ها از جنس پلی اتیلن و مشتقات آن تولید می شود. ضخامت لیبل شرینک اسلیو از 30 تا 100 میکرون متغیر است که این میزان بسته به کاربری آن متفاوت خواهد بود.

5- نحوه کارکرد لیبل شرینک اسلیو

تکه ای از این لیبل های نازک برش داده می شود و به فراخور نحوه کار، روی محصول، دور کل محصول و یا قسمتی از دور محصول (مثلا تنها بخش درب محصول) را به صورت یک غلاف درز دار می گیرد. عملیات برش و قرار دادن غلاف ها می تواند به صورت خودکار و یا دستی انجام گیرد. سپس محصول به کمک نوار نقاله به کوره حرارتی با طول 2-3 متر هدایت می شود.

IwuacdUIJQ

بعد از حرارت دهی این لایه دچار جمع شدگی می شود و مانند یک پوشش تمام یا بخشی از محصول را درون خود جای می دهد. استفاده از هوای داغ ، اشعه مادون قرمز و تونل‌های بخار روش هایی هستند که برای شرینک در دستگاه لیبل شرینک استفاده می‌‌شود. البته باید گفت که ضریب انقباض فیلم یا نایلون شرینک بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است.

6- ویژگی های لیبل شرینک اسلیو

محافظت از نور خورشید: این لیبل ها در کنار زیبایی بخشی، در برخی موارد جنبه محافظتی از کالا را دارند. مثلا برخی از ظروف حاوی مواد نوشیدنی که در مقابل اشعه UV خورشید قرار می گیرند، در زمان کوتاهی غیر قابل استفاده خواهند شد. به همین دلیل تولید کنندگان برای افزایش طول دوره استفاده از این نوع محصولات از پوشش لیبل شیرینک اسلیو با لایه محافظتی UV استفاده می کنند.

زمان: عملیات لیبل شرینگ برای یک بطری از زمان برش لیبل ها و قرار دادن غلاف ها روی ظرف و عبور از تونل حرارتی در کمتر از 30 ثانیه انجام می شود . البته در دستگاه لیبل شرینک اتوماتیک این زمان به یک سوم کاهش می یابد.

قیمت ارزان: رول های مصرفی لیبل شرینک به نسبت کارایی و جلوه ای که می دهد قیمت بالایی ندارد. همچنین با یک بار سفارش می توان نقوش مورد نظر را روی آن ها چاپ نمود و با توجه به تولید متراژ های بالایی خریداری نمود. این رول ها تاریخ انقضای خاصی ندارند و در شرایط عادی سال ها قابل استفاده هستند. PVC ارزانترین و در دسترس ترین ماده ای است که می توان فیلم شرینک از آن تولید کرد.

قابلیت وکیوم و پلمپ کردن: برخی از خوراکی ها مانند شیشه های سس مایونز ، آب لیمو و … باید جوری طراحی شوند که باز شدن درب قابل تشخیص باشد و حالت دست خوردگی آن فورا مشخص شود. برای همین منظور می توان تنها غلاف لیبل شیرینگ را در بخش درب بطری و ظروف مورد استفاده قرار داد.

 

mSqfIZoEB7

7- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه لیبل شیرینگ بخار در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه لیبل شیرینگ بخار تولید شده در متشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمت پس از فروش می باشد.


Top