قیمت،فروش و مشخصات دستگاه منوبلوک پرکن با 30%تخفیف

دستگاه منوبلوک پرکن تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای مدل های مختلف و تمام اتومات و نیمه اتومات می باشد. شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی پرکن و دربگذار اکنون نامی آشنا در صنعت مواد غذایی مواد دارویی و مواد شیمیایی در ایران می باشد.

تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور عزیزمان ایران ، اگر تصمیم دارید دستگاه منوبلوک پرکن را به خط تولید کارخانه خود اضافه نمایید و بهره وری خط تولید را چندین برابر افزایش دهید توصیه میکنیم به درنگ با متخصصین ماشین سازی شهاب صنعت تماس برقرار نمایید چرا که ما در این مجموعه توانسته ایم دستگاهی را از صفر تا صد طراحی و تولید نماییم که حتی از نمونه های خارجی آن با کیفیت تر می باشد و از طرفی تقریبا 30% تخفیف ویژه بابت خرید مستقیم انواع این دستگاه را ارائه می دهیم  09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه دستگاه منوبلوک پرکن تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

این دستگاه از دو بخش پرکن و دربند ( مخصوص دربهای پلاستیکی ) بر روی یک شاسی تشکیل شده است و مناسب برای بسته بندی مایعات رقیق بدون گاز از قبیل روغن ، آب ، آب میوه ، دوغ ، عرقیات و ... در بطری های از سایز 250 - 2000 میلی لیتر می باشد. حرکت ظروف در این ماشین با استفاده از فلنج گلوی ظرف می باشد ( تک هولدر ) و در تنظیم دستگاه براى پرکردن انواع بطرى هاى با ابعاد و اشکال متفاوت نیازى به تعویض هیچ یک از قطعات نیست.

سیستم پرکن از نوع ثقلی می باشد. نازل های دستگاه به گونه ای است که با فشار مستقیم ظرف باز شده و در صورت نبود ظرف نازل باز نمی شود. هد های دربندی مجهز به سیستم کلاچ مگنتی قابل تنظیم می باشند. ماشین کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکتریکی ( پی ال سی ) مانیتور با صفحه کلید لمسی ( تاچ اسکیرین ) و کنترل دور الکترونیکی ( اینورتر ) می باشد. کلیه لوازم برقی ، الکترونیکی و بادی استفاده شده در ماشین از مارک های معروف رایج در بازار می باشند.

دستگاه منو بلوک پرکن و دربند جهت مایعات رقیق در مدلهای چهار ، شش ، هشت و ده نازل در ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است و بدون واسطه به طور مستقیم در اختیار عمومان هموطنان عزیز قرار می گیرد. با کمک دستگاه منوبلوک محصولات آرایشی بهداشتی می توان حجم بالایی از این محصولات را به شکل مناسب بسته بندی و راهی بازار مصرف نمود.

2- ویژه گی ها و خصوصیات دستگاه دستگاه منوبلوک پرکن تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

  • تمامی قسمتهای در تماس با مواد غذایی از استیل 304 و نازل های پرکن از استیل 316 می باشد .  
  • دستگاه دارای مجموعه دربندی با قابلیت تنظیم گشتاور ، سورت درب است .
  • دستگاه چهار متر کانوایر استیل با موتورگیربکس مستقل دارد و کاربرد بسیار آسان دارد.
  • مراحل بسته بندی : پرکن / دربگذار / دربندی / ردیفکن آتوماتیک روی ریل
  • الگوبرداری : Rotary / روتاری
  • نوع نازل : وکیومی / درصورت قرار ندادن بطری داخل دستگاه شیر نازل باز نخواهد شد
  • نوع دربگذار : خشابی 
  • مخزن درب گذار : با ظرفیت 1800 درب پلاستیکی دهانه 28

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه منوبلوک پرکن تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

مانند تمامی دستگاه های تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت، دستگاه منوبلوک پرکن دارای 3 سال ضمانت کلیه قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


Top