دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل ارزانترین قیمت

فروش ویژه و مشخصات دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل در ماشین سازی شهاب صنعت بدون واسطه با 30% تخفیف بی قید و شرط تضمین بهترین کیفیت قطعات و خدمات 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش طراحی شده در داخل ماشین سازی شهاب صنعت توسط متخصصان داخلی.

بار دیگر متخصصان مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت دست به کار شدن و دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل را با قیمت باور نکردنی و با کیفیت و استانداردهای بین المللی طراحی و بومی سازی نمودند. یکی از اهداف مهم در تولید این دستگاه کاهش قیمت با حفط کیفیت جهت تولیدی های با حجم متوسط و کوچک می باشد.

تولید کننده و هموطن گرامی اگر تصمیم به خرید دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل را دارید از شما می خواهیم قبل از اقدام به خرید حتما با متخصصان ما ارتباط برقرار نمایید تا از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید و همچنین در جریان لیست قیمت دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل قرار بگیرید و قیمت تمام شده نهایی با 30% تخفیف را جویا شوید. شماره های تماس : 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

در مورد ماشین سازی شهاب صنعت باید عرض نماییم که این مجموعه یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان دستگاه های بسته بندی و پرکن و دربگذار در ایران می باشدکه تولیدات آن هم اکنون در داخل ایران و در منطقه خاور میانه کاملا شناخته شده است. جالب است بدانید با وجود این شهرت و افتخار تقریبا تمام دستگاه های تولیدی این مجموعه داری 30% تخفیف و زیر قیمت سطح کشور می باشد.

1- معرفی دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل که مخصوص پر کردن لبنیات می باشد در بازار ایران جزء پر فروش ترین انواع دستگاه پرکن است. قیمت این دستگاه ها با توجه به کارایی و بازدهی که دارند بسیار مناسب است. در نتیجه میزان فروش دستگاه های پرکن لیوانی نیز روز به روز افزایش می یابد.

یکی از انواع دستگاه های پر کن در ایران، دستگاه هایی هستند که مخصوص پر کردن ظروف لیوانی می باشند. این ظروف که اغلب با یک روکش آلومینیومی به عنوان درب بسته بندی می شوند به تازگی مورد توجه تولید کنندگان مختلف قرار گرفته است. با دستگاه پرکن مخصوص می توان عملیات تزریق مواد را به درون لیوان ها با سرعت زیادی انجام داد. این دستگاه ها می توانند برای لبنیات و یا سایر مواد غلیظ، نیمه غلیظ و یا رقیق به کار گرفته شوند. از دستگاه پرکن لیوانی برای تزریق مواد مختلف استفاده می شود. این مواد می تواند شامل موارد زیر باشند:

  • ماست
  • دوغ
  • شکلات صبحانه
  • خامه
  • مربا
  • عسل

2- انواع دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تک نازل تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

انواع دستگاه پرکن لیوانی به صورت روتاری و یا خطی در بازار ایران خرید و فروش می شوند. قیمت دستگاه پرکن می تواند تحت تاثیر همین ویژگی قرار گیرد. همچنین ابعاد دستگاه و فضای اشغالی توسط آن در هر کدام از موارد ذکر شده تفاوت زیادی با هم دارند. ظرفیت تولید هر یک از انواع دستگاه پرکن مخصوص ظروف لیوانی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی سرعت انواع دستگاه های پرکن لیوانی تعداد نازل های آن ها می باشد. معمولا تعداد نازل ها به قرار زیر است:

  • دستگاه پرکن تک نازل
  • دستگاه پرکن دو نازل
  • دستگاه پرکن چهار نازل
  • دستگاه پرکن شش نازل
  • دستگاه پرکن هشت نازل

3- دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن لیوانی که مخصوص پر کردن لبنیاتی همچون ماست، دوغ و … می باشند، بهترین گزینه برای بالا بردن سرعت، ایمنی و دقت در عملیات تزریق مواد به درون ظروف می باشند. اگر نازل های دستگاه پرکن به صورت مستقیم به مخزن پرکن متصل باشند در نتیجه امکان انتقال آلودگی به حداقل خواهد رسید. بسیاری از تولید کنندگان دستگاه پرکن بعضی از قسمت ها را مطابق با نیاز خریدار به صورت سفارشی طراحی و تولید می نمایند. این امر در بالا رفتن میزان فروش محصول تاثیر زیادی دارد. هنگام انتخاب دستگاه پرکن بهتر است که به موارد زیر دقت کافی داشته باشید.

  • امکانات و قابلیت های دستگاه پرکن
  • لوازم برقی و میزان مصرف انرژی دستگاه پرکن
  • نوع اسلکت و جنس بدنه و قطعات دستگاه پرکن

4- قیمت دستگاه پرکن لیوانی مخصوص لبنیات تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

قیمت دستگاه پرکن لیوانی تنها بخشی از موارد زیادی است که خریدار دستگاه پرکن باید قبل از انتخاب درباره آنها اطلاعات کسب نماید. نرخ دستگاه پرکن باید به صورت روزانه و از مراجع معتبر استعلام شود. در این صورت خریدار دستگاه پرکن می تواند راحت تر دست به انتخاب محصول مناسب بزند. قیمت این دستگاه ها می تواند با توجه به اینکه تولید داخل است یا توسط وارد کنندگان به بازار عرضه می شود، متفاوت باشد. همچنین نحوه خرید و فروش دستگاه پرکن نیز بر روی نرخ دستگاه تاثیرگذار است. بهترین راه برای دستیابی به دستگاه پرکن استاندارد و ارزان مراجعه به مراکز پخش عمده که به صورت مستقیم اقدام به فروش محصول می نمایند، می باشد.

5- خرید بهترین دستگاه پرکن لیوانی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

بهترین دستگاه پرکن اعم از لیوانی، بطری، تیوپ و … دستگاهی است که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده باشد. اغلب برند های مشهور گواهی نامه های معتبر بین المللی را برای تولیدات خود کسب نموده اند. انتخاب دستگاه پرکن از بین این تولیدات می تواند نگرانی های مربوط به کارایی و خدمات پس از فروش را برای خریداران رفع نماید.

 


Top