ارزانترین قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری بهترین کیفیت

مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که جدیدترین و مدرنترین دستگاه تاریخ زن روی بطری را با قیمت فوق العاده استثنایی از صفر تا صد با بهترین قطعات برندهای مطرح ایران و جهان طراحی و با 30% تخفیف بدون واسطه وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده است.

ماشین سازی شهاب صنعت یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تولید کنندگان و طراحان انواع ماشین آلات صنایع غذایی صنایع شیمیایی و صنایع دارویی و ... با 25 سال سابقه می باشد. و بعد از سالها تجربه موفق شده اییم قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری را با 30% کاهش وارد بازار نماییم.

مشتریان ما مکرر با ما تماس میگیرند و در مورد قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری سوال می پرسند و اصرار دارند که قیمت نهایی و مصرف کننده را ما به انها به صورت تلفنی اعلام نماییم و یا سوال مطرح می نمایند که چرا در داخل سایت لیست قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری را قرار نداده اییم.

در پاسخ به این عزیزان و بزرگواران باید عرض نماییم که با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت تاریخ زن آن و همچنین با عنایت به این موضوع که قیمت ها بسیار پرنوسان می باشد مدیران مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت تصمیم گرفتند تا قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری و سایر دستگاه های تولید شده در این مجموعه را از روی سایت بردارند.

ولی ما به شما خریداران , تولیدکنندگان و صنعتگران گرامی اعلام میکنیم که قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری 30% زیر قیمت تمام تولیدکنندگان و وارد کنندگان این دستگاه در ایران می باشد ضمن اینکه بالاترین سطح کیفی قطعات در دستگاه های تولیدی لحاظ شده است.

با توجه به توضیحات فوق ما در ماشین سازی شهاب صنعت پیشنهاد میکنیم در صورتی که خواننده گرامی نیاز به مشاوره و اطلاعات فنی و تخصصی بیشتر در مورد دستگاه تاریخ زن روی بطری دارد و یا جویای لیست قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری می باشد قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نماید تا به صورت رایگان تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی و لیست قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

همانطور که اشاره شد جهت دریافت لیست قیمت دستگاه تاریخ زن روی بطری لطفا به طور مستقیم و بی واسطه با متخصصین و مدیران این مجموعه توسط شماره های فوق ارتباط برقرار نمایید.

همانطور که از نام آن پیدا هست از دستگاه تاریخ زن روی بطری جهت درج تاریخ بر روی بطری استفاده میشود البته تولیدات ماشین سازی شهاب صنعت در مورد دستگاه های تاریخ زن و یا قیمت گذار و غیره بسیار متنوع و گسترده می باشد که به صورت فهرست وار در زیر اشاره خواهیم کرد.

1- دستگاه تاریخ زن دستی 2- دستگاه تاریخ زن اتوماتیک دو کشنده 3- دستگاه تاریخ زن نیمه اتوماتیک 4- دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک 5- دستگاه تاریخ زن حرارتی دستی 6- تاریخزن دستی رومیزی 7- تاریخ زن حرارتی یا چاپگر حرارتی اتوماتیک مدل ۴۵۰ 8- تاریخزن غلطکی مدل GSM-290 I  9- تاریخزن رومیزی ولومی مدل GSM-280 10- تاریخزن اتوماتیک جعبه مدل GSM-300  و بسیاری از مدل های دیر اشاره نمود.

2- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه تاریخ زن روی بطری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه تاریخ زن روی بطری تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده است لذا اگر شما تولیدکنندگان و صنعتگران گرامی نیازمند هرنوع دستگاه تاریخ زن روی بطری هستید و نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی و دریافت لیست قیمت هستید بی درنگ با ما تماس برقرار نمایید. قطعا از قیمت پیشنهاد شده توسط ما هیجان زده خواهید شد!!!

منتظر تماس شما خواهیم بود ...

LTPN71xxXb


Top