قیمت و فروش دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی 30% تخفیف

شهاب صنعت با پشتبانی بیش از 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی , شیرینگ پک , پرکن و دربگذار در صنایع غذایی – صنایع دارویی و صنایع شیمیایی, هم اکنون به کمک متخصصین و مهندسین مجموعه داخلی خود توانسته است نسل جدیدی از انواع دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی را با بهترین قطعات و بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای بین المللی با 30% تخفیف از صفر تا صد طراحی و بومی سازی و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

مهندسین و متخصصین مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت همواره در حال رصد بازار و سنجش نیازهای داخلی و خارجی بازار می باشند و در یکی از همین نیازسنجی ها متوجه نیاز مبرم بازار به دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی با کاربری بالا و استفاده آسان و همچنین قیمت مناسب می باشد .

پس از درک نیاز بازار به دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی با کیفیت و ظرفیت بالا و از سوی قیمت پایین , تحقیقات لازم صورت گرفت و سرانجام نسل جدید و بسیار خاص از این دستگاه از صفر تا صد طراحی شده و با کیفیت بسیار عالی و حتی غیرقابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی وارد بازار شد و طولی نکشید که دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت شهرت داخلی و منطقه ایی به دست آورد.

حال اگر شما خواننده گرامی نیاز به خرید دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی دارید توصیه می نماییم قبل از انجام این کار با یکی از شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره های رایگان مهندسین و متخصصین ما بهره مند شده و همچنین لیست قیمت انواع دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت را دریافت نمایید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

همانطور که اشاره شد دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای بالاترین استانداردهایی داخلی و خارجی می باشد در ادامه به معرفی کوتاه این دستگاه خواهیم پرداخت و مشخصات آن را معرفی می نماییم.

دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی بیشتر در لاین های تولید و بسته بندی قرار دارد. حتما مارک هایی که دور آب معدنی و یا در سطح آن ها هستند را دیده اید. این بخش شامل نام محصول، برخی اطلاعات و تاریخ است. وجود چنین برچسبی اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ برند خواهد داشت. همچنین نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن مواد خوراکی است. نکات مهمی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن چاپ می شوند.

لیبل زدن سریع ترین بازاریابی ممکن است. هر محصول مطمئن و با کیفیت چنین آپشنی را دارد. برای نصب لیبل روی بطری آب معدنی نیاز به دستگاه لیبل زن دارید تا این کار را  به راحتی و با رعایت بهداشت انجام دهید.

لیبل زن بطری آب معدنی چیست؟

برای معرفی لیبل زن آب معدنی، بهتر است ابتدا تعریف دقیقی از لیبل زن داشته باشیم. فرآیند زدن لیبل به رو محصولات  توسط پرینتر های لیبل زن انجام می شود. این پرینتر ها در نوع خود جدیدترین محصولات به شمار می روند که وظیفه درج اطلاعات مورد نظر روی لیبل را دارند. در کارخانجات و تولیدی ها از پرینتر صنعتی برای حک کردن نوشته ها و تصاویر روی لیبل مورد نظر استفاده می شود.

لیبل زن در واقع یک پرینتر است که کارکرد آن چاپ اعداد و حروف و بارکد بر روی لیبل می باشد. این روند با حرارتی که بوسیله هد حرارتی دستگاه بوجود می آید و نیز توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام شده و در نهایت چاپ مورد نظر انجام می شود. در واقع تولید کنندگان با استفاده از این وسیله اطلاعاتی از جمله نام، توضیح درباره محصول، برند، کارکردها و نکات لازم را یادآور می نمایند.

دستگاه لیبل زن دارای قطعات مختلفی است که هرکدام وظایفی بر عهده دارند . این اجزاء شامل غلطک فید و نگهدارنده، مین برد، هد حرارتی یا همان ترمال هد و نگهدارنده ریبون می شود. خرابی هر یک از این قطعات می تواند روند کار آن را مختل کند.

2- مزایای دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا پیش از ورود این دستگاه پیشتر مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب هزینه بیشتری را شامل می شد و به دلیل سرعت پایین تولید کمتر و در نتیجه سود کاهش می یافت. اما امروزه با داشتن این دستگاه تمامی کارها با کمترین هزینه انجام می شود.

زیبایی محصول: یکی از مهم ترین نکات در بازار، که پر از برندها و مارک های مختلف است، توجه به زیبایی محصولات است. زمانی که لیبل بصورت کاملا استاندارد روی بطری قرار گرفته باشد، قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

مقاومت بالا: مقاومت بالا در برابر حرارت و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم است و دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را داراست.

صرفه جویی در وقت: با استفاده از این محصول یا محصولات، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت و کیفیت ممکن، انجام خواهد شد.

3- دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

تنها تفاوتی که در ساختار آن ها وجود دارد این است که بطری در دستگاه لیبل چسبان اتومات روی کانوایر قرار می گیرد اما در روش کار با دستگاه نیمه اتومات این طور نیست و محل مورد نظر برای جای گیری بطری متفاوت می باشد. در واقع هر تولید کننده با توجه به حجم و زمان تولید محصولاتش، از نمونه ی اتومات و یا نیمه اتومات بهره می برد.

4- ویژگی های دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

در ساخت دستگاه لیبل زن از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه استهلاک آن را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، رنگ ضد زنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را چند برابر تضمین می کنند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتور هایی که کارکرد این وسیله را به بهترین حالت پیش می برند از دیگر مزایای دستگاه لیبل زن  بطری آب معدنی محسوب می شوند. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.

5- کارایی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

مهم ترین کارکرد آن کارکرد سریع و عالی و نیز زیبایی محصول نهایی می باشد. بسیاری از مارک ها و یا برند ها با گرم کردن و چسب ها بر روی محصولات قرار می گیرند. با این حال برای لیبل زدن روی بطری ها بهتر است از این دستگاه ها استفاده شود تا علاوه بر جلوه بهتر، کار اصولی تر و در زمان کمتری انجام شود. در این صنعت سرعت بسیار مهم است و می تواند در سوددهی نقش مهمی ایفا کند.

 


Top