فروش ویژه دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک بالاترین کیفیت

دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک یکی از خاصترین و پرفروش ترین دستگاه های خطوط تولید در تمام جهان می باشد به همین جهت ماشین سازی شهاب صنعت به کمک مهندسین و متخصصین مجموعه داخلی خود توانسته است نسل جدیدی از این دستگاه را با بهرتین کیفیت و با 30% تخفیف و فروش مستقیم و بدون واسطه در اختیاز مشتریان خود قرار دهد.

ما در این وب سایت مطالب زیادی در مورد شیرینک پک مطرح کرده اییم اما در بین تمام دستگاه های بسته بندی, پرکن و درب گذار, دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک پرکاربردترین دستگاه می باشد. یقینا تمام تولیدکنندگان و کارخانجات در خط تولید به چنین دستگاهی نیاز دارند لذا مدیران مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت پیشنهاد میکنند که اگر تصمیم به خرید دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک را دارید قبل از اقدام به خرید, حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرا نمایید تا ضمن ارائه مشاوره های تخصصی, لیست قیمت دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک را به شما اعلام نمایند 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

در کارخانجات بزرگ و یا کارخانجاتی که تولید بالا و متعاقبا نیاز به دستگاه های بسته بندی با تیراژ بالا دارند ، مکانیزه کردن و یا به عبارت دیگر اتوماتیک کردن دستگاه ها بهترین راه برای رسیدن به مقصود است.

دستگاه شیرینگ از نظر اپراتوری به دو شاخه اصلی دستگاه شرینک پک اتوماتیک و دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند که هر دو این ماشین های جزو دستگاه شرینک پک تونلی به شمار می روند. در این ماشین قسمتی اصلی به نام کوره وجود دارد که آن را می توان با مکانیسم حرارتی المنت یا گاز و یا ترکیبی از هر دو طراحی نمود.

از دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک به منظور بسته بندی انواع بطری و گالن، قوطی های فلزی مانند : رب گوجه، تن ماهی، کمپوت ، بطری و شیشه آب معدنی و شربت و … استفاده می گردد. همانطور که اشاره شد دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک  یکی از ملزمات صنایع و تولیدی هایی است که تولید انبوه دارند .

تولید حداقل ۵۰۰ پک در ساعت از ویژگی های دستگاه شرینک پک اتوماتیک تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت است. مکانیسم حرارتی کوره این دستگاه به دو روش المنت میله ای و یا گاز شهری بوده که البته می توان هر دو منبع را در این نوع دستگاه ها طراحی و اجرا نمود .

لازم به ذکر است که دستگاه شرینگ پک دوگانه سوز یا شرینک پک گازی نسبت به المنتی آن بسیار مقرون به صرفه بوده و از نظر هزینه های ماهیانه دستگاه و اصطحلاک از ویژگی خاصی برخوردار است.

یکی از عواملی که در اتوماتیک شدن دستگاه های شیرینگ پک نیاز است نوار نقاله انتقال و ردیف کن روی آن است که محصولاتی چون بطری آب معدنی را به تعداد دلخواه به صورت کاملا منظم به داخل فیکسچر پارویی به داخل کوره هدایت می کند. جک دوخت و همچنین تیغه دوخت دستگاه شیرینگ اتوماتیک از جنس آلومینیوم آلیاژی با روکش گرانیت است که از خراشیدگی جلوگیری می کند.

پس از پخت نایلون در داخل کوره و بیرون آمدن از آن هنوز نایلون در حالت ذوب بوده و بسیار داغ است. فن های خنک کن دستگاه وظیفه خنک کردن نایلون در هنگام خروج محصول از داخل کوره را دارد. البته این عمل به جذب فوق العاده نایلون به دور محصول کمک به سزایی می کند.

2- مکانیسم دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

در دستگاه شیرینک اتوماتیک بر عکس شیرینک پک نیمه اتوماتیک نیازی به وجود اپراتور برای کشیدن فیلم شیرینک ، تنظیم (مرتب کردن) و فرستادن بسته ها به داخل کوره وجود ندارد.

در این نوع دستگاه شرینک پک ، نوار نقاله بسته ها (یا ظروف، یا بطری ها ویا…) را به قسمت جلوی تیغه دوخت منتقل کرده سپس جک پارویی آنها را به داخل پرده شرینک فرستاده و تیغه دوخت و برش بصورت اتوماتیک عملیات باز کردن رول، برش فیلم و دوخت مجدد آنرا انجام می دهد.

بسته ها پس از عبور و خروج از کوره شیرینک ، مکثی چند ثانیه ای در انتهای کوره و در زیر فن خنک کننده داشته و بعد توسط نوار نقاله و یا اپراتور بر روی پالت چیده می شود.

3- مزایای دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

  • سرعت بیشتر( تا ۵ برابر شیرینک نیمه اتوماتیک)
  • حذف اپراتور

4- معایب دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

شاید واقعا نتوان ایراد و عیب خاصی واقعا به این دستگاه وارد نمود اما به طور کلی دو موضوع را میتوان بهش اشاره نمود :

  • قیمت گران (تا دو برابر دستگاه نیمه اتوماتیک)
  • پیچیدگی بیشتر در نتیجه تعمیر و نگهداری و استهلاک بیشتر و پر هزینه تر

5- مشخصات فنی دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

•    سرعت تا ۱۰بسته در دقیقه (۶۰۰ بسته در ساعت)
•    سیستم کنترل حرارت تونل تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد
•    ولتاژ مورد نیاز ۳۸۰ ولت برق ۳ فاز و مصرف ۸ کیلو وات ساعت
•    سیستم پنوماتیک جهت جوش فیلم شرینک پلی اتیلن
•    مجهز به سیستم دوخت از جنس آلیاژی و تفلون نسوز
•    قطعات پنوماتیک pars
•    دارای فن خنک کننده در دهانه خروجی برای سهولت جابجایی بسته ها
•    الکترو موتور با مارک موتوژن
•    تیغه دوخت مجهز به فرمان پنوماتیک و تایمر کنترل فرمان با حرارت قابل تنظیم
•    تونل دو جداره عایق های حرارتی و المنت های مربوط با کنترل حرارت ترموکوبل
•    سیستم کنترل PLC مجهز به نمایشگر لمسی (مارک DELTA)
•    قابلیت دسترسی آسان به بخش گرمایشی
•    ابعاد کوره : دهنه ورودی ۶۴ ؛ ارتفاع : ۴۵ ؛ طول ۱۶۰ سانتیمتر (قابل تغیر بنا به سفارش)
•    استفاده از المنت با مارک LAARAN
•    دارای اینورتر جهت تنظیم سرعت نوار نقاله برای رسیدن به بهترین کیفیت با صرف حداقل انرژی (مارک LS)
•    قطعات برقی با مارک LS

6- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده با 30% تخفیف در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت دستگاه و کلیه قطعات آن می باشد و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


Top