فروش دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری30% تخفیف

گروه ماشین سازی شهاب صنعت با کمک متخصصین و مهندسین مجرب خود توانسته است انواع دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری را با بالاترین استانداردهای روز ایران و جهان با بهترین قطعات ساخت شرکت های برند داخل و خارج کشور از صفر تا صد بومی سازی نماید و تحولی عظیم در زمینه دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری در کشور ایجاد نماید که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

در این مقاله تصمیم داریم به معرفی یکی دریگر از تولیدات مهم و پرفروش و پرکاربرد طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با نام دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری بپردازیم البته شایان ذکر می باشد که این دستگاه دارای کاربری های بسیار گسترده ایی می باشد و تنها جهت پرکردن ادویه جات محدود نمی شود و طیف بسیار زیادی از مواد پودری را شامل می شود.

حال اگر شما خواننده گرامی تولیدکننده و یا داری خط تولید بسته بندی مواد پودری می باشید و یا تصمیم به راه اندازی خط تولید هر نوع بسته بندی ادویه جات را دارید توصیه می نماییم با دقت مشخصات این دستگاه تولید شده ساخت داخل که توسط مهندسین شرکت شهاب صنعت طراحی و پیاده سازی شده است را مرور نمایید و بعد از آن اکیدا از شما بزرگوار میخواهیم که قبل از اقدام به خرید دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری حتما و حتما با یکی از شماره های زیر تماس گرفته تا علاوه بر ارائه توضیحات تخصصی تر از لیست قیمت دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری با 30% تخفیف مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه بسته بندی پودری تمام اتوماتیک جهت بسته بندی محصولات پودری مانند آرد ، ادویه جات،پودر قهوه و کاکائو ، فلفل و زردچوبه و دارچین و پودرهای شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرد. عملکرد ساده و سرعت مناسب، دقت بالا و کیفیت عالی بسته های تولیدی این دستگاه را از نمونه های مشابه متمایز کرده است.

دستگاه بسته بندی پودری از تولیدات ماشین سازی شهاب صنعت با سیستم پی ال سی و صفحه HMI با سرعت بالا و دقت در بسته بندی انواع مواد پودری و ادویه جات با در نظر گرفتن اهمیت یک بسته زیبا، شکیل و مناسب این ماشین را طراحی و به مرحله ی تولید رسانید.

همچنین این دستگاه با برنامه PLC و با منوی فارسی و زبان های مختلف جهت صادرات و همچنین مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند توانسته است به شدت مورد اقبال تولیدکنندگان قرار گیرد که این باعث افتخار مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت می باشد.

2- عملکرد دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه بسته بندی پودری به صورت اتوماتیک بوده و انواع مواد پودری از قبیل آرد، نشاسته و .. انواع ادویه جات مانند: زردچوبه، فلفل، دارچین و … و همچنین پودرهای داروئی و شیمیایی را درون سلفون با بالاترین کیفیت و درصد خطای نزدیک به صفر بسته بندی می کند شکل و فرم بسته بنا به سلیقه مصرف کننده می باشد. لفاف بسته بندی عبارتنداز سلفون، ترسبافون صدفی، پلی استر، متالایز، فویل آلومینیوم.

3- مراحل کارکرد دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

این دستگاه با ظرافت بسیار محصول را به وسیله ی ماردون از درون مخزن اصلی، که خود مخزن هم برای دپو شدن مواد پودری یک مسیر دائم کار دارد، مواد را به داخل لوله ی ماردون این ماشین هدایت نموده تا برای بارگیری داخل سلفون و بسته بندی سلفون تخلیه نماید. عملکرد بسته بندی پودری به صورت تعداد چرخش دور اوگر می باشد و به این صورت وزن دلخواه هر بسته را به دست می آورد.

سیستم PLC و صفحه HMI تابلو برق دستگاه فوق به لحاظ ایمنی، کنترل و اپراتوری مناسب برای عموم مصرف کنندگان طراحی شده، که در نوع خود بی نظیر است تمامی قسمت های در ارتباط مستقیم با محصول استنلس استیل و مورد تایید بهداشت می باشد بدنه و شاسی دستگاه از نوع الکترواستاتیک ضد ضربه و خش می باشد. متریال آهن استفاده شده در دستگاه از نوع فولاد و مبارکه می باشد و صفحه تاچ تابلو برق با منوی فارسی برای سهولت اپراتور در دسترس می باشد بسته بندی در تمامی دستگاه های بسته بندی از قبیل دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی قند و شکر با هم یکسان می باشد تنها تفاوت این بسته ها در سیستم وزن و بارگیری محصول می باشد.

4- ویژگی های دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

  •  تمامی قطعات یدکی در انبار شرکت موجود می باشد و در صورت درخواست ، در کمترین به دست مصرف کننده خواهد رسید .
  •  سیستم فرم پاکت زن، تاریخ زن حرارتی و لوله یقه در این مدل دستگاه، در صورت درخواست قابلیت نصب و اجرا را دارا است .
  •  لفاف بسته بندی سلفون صدفی، متالایز، فویل آلومینیوم و دیگر رولهای بسته بندی را میتوان در این دستگاه مورد استفاده قرار داد.

5- قیمت دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

چنانچه برای خرید دستگاه بسته بندی پودری نیاز به مشاوره و دریافت قیمت دستگاه بسته بندی پودری را دارید درخواست می نماییم که با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس برقرار نمایید.

6- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه بسته بندی ادویه و مواد پودری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 


Top