بزرگترین تولید کننده دستگاه چاپگر تخم مرغ با 30% تخفیف

مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که نسل جدیدی از انواع دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ را از صفر تا صد در داخل مجموعه و توسط متخصصین و مهندسین مجموعه خود طراحی و پیاده سازی نموده است این دستگاه بر اساس میزان حجم و ظرفیت تولید در تعداد هدهای مختلف با بهترین قطعات ساخته شده است و با 30% تخفیف مستقیم و بودن واسطه در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی شیمیایی و دارویی هم اکنون به عنوان برند برتر دستگاه های چاپ – بسته بندی – شرینگ پگ – پرکن و دربگذار از جمله دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ شناخته شده می باشد.

بنابراین شما تولید کننده گرامی در صورتی که نیاز به دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ را دارید میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس گرفته و علاوه بر دریافت راهنمایی و مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان ما از لیست قیمت دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی انواع دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

همانطور که از نام این دستگاه پیداست جهت پرینت اطلاعات در چندین سطر بر روی تخمه مرغ استفاده می شود این اطلاعات می تواد از تاریخ تولید و انقضا باشد تا چاپ آرم و لوگو و حتی شماره تماس و غیره باشد. این دستگاه تاریخزن تحت ویندوز و با صفحه لمسی و برگزیده از بهترین هد دنیا با تکنولوژی HP است. امتیاز مهم کارتریج HP  به همراه داشتن فیلتر ، نازل و جوهر در یک مخزن میباشد ، که در نتیجه سهولت در تعمیرات و نگهداری را به همراه دارد و با تعویض کارتریج هد چاپگر شما نو میشود.

دستگاه جت پرینتر تخم مرغ ( تاریخزن تخم مرغ ) امکان چاپ هرگونه لوگو یا آرم ، شیفت کاری ، تاریخ اتوماتیک ، شماره سریال ، شمارنده ، عدد متغیر ، ساعت و دقیقه و … را دارد. امکان چاپ متوالی با دستگاه جت پرینتر تخم مرغ ( تاریخزن تخم مرغ ) فراهم است.

2- خصوصیات و ویژه گی های دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

  • راه اندازی سریع بدون کوچکترین ریزش جوهر پس از قطع یا وصل شدن برق می باشد.
  • عدم نیاز جت پرینتر فوق به حلال و شستشوی مکرر هد.
  • حذف کلیه قطعات مکانیکی و هیدرولیکی در جت پرینتر تخم مرغ فوق از قبیل ( پمپ، فیلتر، موتور، دیافراگم، ولو، گاتر، و غیره که موجب کاهش چشمگیر هزینه های نگهداری،سرویس و تعویض قطعات می گردد.
  • عدم نیاز جت پرینتر تخم مرغ فوق به سرویس و بازدیدهای مکرر و ماهیانه به علت حذف کلیه قطعات مکانیکی.
  • قیمت بسیار ارزان هر چاپ با کیفیت بسیار بالای چاپ.
  • طراحی منحصر به فرد جت پرینتر ۶ هد فوق برای تخم مرغ و در نتیجه عدم هیچگونه شکستگی و ضایعات تخم مرغ.
  • مناسب برای تولید انبوه ، سرعت چاپ ۴۰۰ کارتن در ساعت یا ۷۲۰۰۰ تخم مرغ در ساعت.
  • توانایی چاپ با ۶ رنگ مختلف بر روی هر ردیف شانه تخم مرغ اعم از قرمز ، سبز ،آبی،نارنجی،ارغوانی،مشکی.
  • توانایی چاپ پیغام بروی تخم مرغ تا ۴ سطر.
  • چاپ بروی سایز های مختلف تخم مرغ در یک شانه بدون شکستگی و ضایعات.
  • توانایی چاپ تخم مرغ در شانه های مختلف (۶ تایی،۹ تایی،۱۲ تایی،۱۵ تایی)(۶۰۰ dpi).
  • بالاترین کیفیت چاپ نسبت به تمام جت پرینترهای تخم مرغ موجود در بازار.
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد وخاک والایندهای محیطی طبق اخرین استاندارد اروپا.

3- لیست قیمت دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

با توجه به تنوع مختلف از انوع دستگاه با ظرفیت های مختلف خواهشمند هستیم جهت مشاوره خرید و دریافت لیست قیمت چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید.

4- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

چاپگر تخم مرغ یا دستگاه جت پرینتر تخم مرغ مانند سایر دستگاه های تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای3 سا ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


Top