طراحی و ساخت دستگاه نوار نقاله دستچین تخفیف ویژه

ماشین سازی شهاب صنعت یکی از باسابقه ترین و موفق ترین تولید کنندگان دستگاه نوار نقاله دستچین در ایران می باشد که توانسته است تولیدات خود را بدون واسطه و با 30% تخفیف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به سراسر کشور از مزیت های خرید دستگاه نوار نقاله دستچین از ماشین سازی شهاب صنعت می باشد.

هموطنان عزیز و تولید کنندگان و صنعتگران گرامی در صورتی که تصمیم به خرید دستگاه نوار نقاله دستچین را دارید لطفا و حتما قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی در مورد این دستگاه , از لیست قیمت دستگاه نوار نقاله دستچین با 30% تخفیف مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه نوار نقاله دستچین طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

دستگاه نوار نقاله دستچین جهت بازبینی و دستچین نمودن حبوبات در خط بوجاری استفاده می شود و از ماشین آلات پر فروش این مجموعه می باشد. ماشین سازی شهاب صنعت سازنده ماشین آلات خط بوجاری حبوبات از قبیل: دستگاه بوجاری، بالابر کاسه ای، نوار نقاله دستچین حبوبات و دستگاه پولیش می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه نوار نقاله دستچین به این صورت هست که با ریزش محصول از مخزن ویبره روی نوار، که از صفر تا ۱۰۰ آن قابل تنظیم است، حبوبات در طی مسیر در معرض دید کامل اپراتور قرار گرفته و این فرصت را به کاربر می دهد تا ناخالصی ، شن و سنگ ریزه های به جا مانده از بوجاری را از داخل حبوبات دستچین و جدا سازی نمایند تا محصولی یک دست و تمیز را به مرحله ی پولیش حبوبات تحویل دهد. برای دید بهتر در قسمت بالای دستگاه لامپ های مهتابی تعبیه شده است تا اپراتور را در هرچه بهتر دیدن و تسریع در کار یاری نماید. از دستگاه نوار نقاله دستچین در قسمت های مختلف خطوط تولید می توان استفاده نمود.

برای مثال در خط شستشو و بسته بندی میوه جات به عنوان نوار بازبینی و در خط بوجاری حبوبات به عنوان نوار دستچین مورد استفاده قرار میگیرد. جریان ریزش محصول بر روی نوار کاملا قابل کنترل بوده و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.

2- مشخصات فنی دستگاه نوار نقاله دستچین طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

این نوار نقاله دارای دور متغیر، سرعت متغیر نوار ، ویبراتور قابل تنظیم و نوار از جنس پی وی سی فود گرید می باشد.ظرفیت تولید دستگاه 3000 الی 4000 کیلوگرم در یک شیفت کاری می باشد.دستگاه نوار نقاله دستچین جهت کنترل کیفی حبوبات و خشکبار کاربرد دارد و بعد از دستگاه بوجاری قرار میگیرد و اگر سنگ یا حبوبات شکسته و غیر همرنگ از بوجاری عبور کرد توسط کنترل با چشم و دست جدا میگردد.

موتور دستگاه نوار نقاله دستچین از نوع موتوری با دور متغیر، سرعت متغییر نوار، ویبراتور قابل تنظیم و نوار از جنس پی وی سی فود گرید می باشد.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک می باشد و به طول 452 ، عرض 53 ، ارتفاع  150 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 300 کیلوگرم است.

  • عملکرد دستگاه   الکترومکانیک
  • ابعاد      طول : 452 - عرض : 53 - ارتفاع : 150 سانتیمتر
  • برق مورد نیاز      سه فاز 380 ولت
  • توان برق مصرفی 1/5 کیلووات
  • وزن دستگاه        300 کیلوگرم

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه نوار نقاله دستچین طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

دستگاه نوار نقاله دستچین طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 


Top