خرید فروش و مشخصات تسمه نقاله بارگیری کامیون30% تخفیف

ماشین سازی شهاب صنعت دارای تجربه 25 ساله طراحی و تولید انواع تسمه نقاله بارگیری کامیون در ایران می باشد که هم اکنون انواع مختلف و متنوعی از این دستگاه را با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رساند  همچنین انواع تسمه نقاله بارگیری کامیون دارا  3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد

یک دیگر از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار ماشین سازی شهاب صنعت که از صفر تا صد آن در داخل مجموعه و به کمک مهندسین و متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است انواع تسمه نقاله بارگیری کامیون می باشد که با افتخار اعلام می نماییم دستگاه فوق به صورت مستقیم و بدون واسطه با 30% تخفیف واقعی تقدیم مشتریان عزیز می شود.

بنابراین پیشنهاد ویژه ما به مشتریان و خریداران انواع تسمه نقاله بارگیری کامیون این می باشد که قبل از اقدام به خرید تسمه نقاله بارگیری کامیون با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا ضمن اینکه از مشاوره رایگان کارشناسان و متخصصین ما بهره مند میشوید از لیست قیمت تسمه نقاله بارگیری کامیون با 30% تخفیف و خرید مستقیم اطلاع یابید.

1- معرفی تسمه نقاله بارگیری کامیون تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور

افزایش دامنه کاربرد و استفاده از انواع نوار نقاله و کانوایر سبب شده تا مکانیزم های متفاوتی برای این تجهیزات توسط مهندسان به کار گرفته شود. یکی از انواع پر استفاده کانوایر، نوار نقاله بارگیری است. همانطور که از نام آن پیداست این کانوایر به منظور بارگیری بسته و کالا و حتی تخلیه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از تسمه نقاله بارگیری کامیون برای بار زدن و تخلیه انواع کارتن و گونی از کامیون استفاده میشود.این دستگاه دارای 2 موتور است که یکی برای بالابردن محصول ودیگری برای حرکت فک دستگاه نصب شده است. عرض تسمه دستگاه 60 سانتیمتر و از تسمه گیریپ بوده و طول آن 6 متر می‌باشد.بدنه اصلی تسمه نقاله بارگیری از ورق آهن و پروفیل 40*40 همراه با روکش رنگ اپوکسی است.دستگاه تسمه نقاله بارگیری دارای 4 عدد چرخ برای حرکت روی زمین می‌باشد.

نوار نقاله بارگیری نیز مانند سایر کانوایرها دارای یک الکتروموتور است که باعث به حرکت در آورده شدن درام می شود. درام هرزگردی دیگری با استفاده از تسمه یا زنجیر حلقه‌ای را ایجاد می کند که می‌توان با قرار دادن اشیا یا وسایل روی آن از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کرد. وجود کانوایر بارگیری سبب می شود تا نیروی کار بیهوده به منظور بار زدن و تخلیه کالاها، محصولات یا مواد خام درگیر نشود. برای درک بهتر این موضوع انباری را در نظر بگیرید که در هر ساعت چندین کامیون اجناسی را بار می زند و یا تخلیه می کند. حال باید چه تعداد کارگر به صورت مداوم درگیر این فرآیند شوند؟ در حالی که با داشتن چند دستگاه نوار نقاله بارگیری کامیون می توان به صورت سیستماتیک و منظم و بدون تلفات محصول تمام این وسایل را بار زد.

2- انواع نوار و تسمه نقاله بارگیری کامیون تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور

یکی از ویژگی های کانوایر بارگیری داشتن چرخ در زیر دستگاه است که سبب می شود هرچه سریع تر کانوایر به محل بارگیری یا تخلیه منتقل شود. در مدل های کامل تر این دستگاه، فنرهای هیدرولیکی در زیر اسکلت ماشین تعبیه شده تا به راحتی انتهای ماشین ارتقاع گرفته و در دهانه مخزن وسیله بارگیری از وانت تا کانتینر و کامیون قرار گیرد و زاویه دلخواه در نوار نقاله ایجاد شود و فرآیند بارگیری به راحت ترین حالت ممکن عملیاتی شود.

دستگاه نوار نقاله در هر محلی که نیاز به انتقال وسایل و کالایی باشد قابل نصب است. از این رو کانوایرها در اشکال و کاربری های بسیار متعددی طراحی می شوند که مهم ترین آن ها در زیر آورده شده است:

  • نوار نقاله تسمه ای (Belt conveyor
  • نوار نقاله پیاله ای (Bucket elevator )
  • نوار نقاله صفحه دار (Slat belt conveyor)
  • نوار نقاله بازوئی (Drag conveyor)
  • نوار نقاله زنجیری (Chain conveyor)
  • نوار نقاله ناودانی
  • نوار نقاله قرقره ای
  • نوار نقاله غلطکی (Roller conveyor)
  • نوار نقاله پیچشی (Screw conveyor)
  • نوار نقاله بکسلی
  • نوار نقاله قرقره ای
  • نوار نقاله چرخی
  • نوار نقاله انعطاف پذیر (Flexible roller conveyor )

3- کاربرد نوار نقاله بارگیری کامیون تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور

  • کارخانه های سیمان و مواد معدنی یکی از مهمترین صنایعی است که نوار نقاله بارگیری به منظور انتقال کیسه های سیمان و گچ و یا بارگیری فله ای این مواد استفاده می شود. سایر تولیدی ها نیز به فراخور محصولاتی که تولید می کنند به منظور بار زدن می توانند از آن بهره گیرند.
  • انبارها نیز محل هایی هستند که مدام در حال بارگیری و تخلیه اجناس هستند. طول کانوایر ها بسته به محل مورد استفاده می تواند تغییر کند. برای مثال در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا نوار نقاله ای به طول 2000 متر روزانه در حال جابجایی صدها قلم کالا است.
  • فرودگاه ها نیز دیگر مناطقی هستند که برای انتقال بارها و چمدان های مسافران به هواپیما به این دست نقاله ها احتیاج دارند.

جنس تسمه به کار رفته نیز می تواند از لاستیک صاف و یا عاج دار باشد و یا به صورت پیاله ای در نظر گرفته شود که همه و همه این موارد با توجه به محل استفاده قابل تغییر است ( ویژگی های تسمه نقاله ). با توجه به کاربرد وسیع انواع کانوایر این ماشین آلات استاندارد سازی شده اند و قوانین مرتبط با آن در دو استاندارد بزرگ DIN و ISO شرح داده شده است.

4- ضمانت و خدمات پس از فروش نوار نقاله بارگیری کامیون تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور

مانند تمام دستگاه ها و تولیدات ماشین سازی شهاب صنعت, تسمه نقاله بارگیری کامیون تولید شده در این مجموعه دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 


Top