ارزانترین و با کیفیت ترین نوار نقاله جلو بسته بندی

متخصصین و مهندسین شهاب صنعت پس از سالها تجریه در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های بسته بندی خطوط تولید و همچنین انواع دستگاه های پرکن و دربگذار اکنون یکی دیگر از ملزومات خطوط تولید با نام دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی را با بهترین کیفیت و استانداردهای روز ایران و جهان از صفر تا صد در داخل ماشین سازی شهاب صنعت تولید و با 30% تخفیف وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده اند.

ماشین سازی شهاب صنعت همواره مبتکر و مخترع در تولید دستگاه های بسته بندی پرکن دربگذار شیرینگ در خطوط تولید و صنایع بسته بندی و مواد غذایی بوده است لذا در همین راستا همواره تلاش نموده است تا با ارتباط مستقیم با صنعتگران این حوزه نیازهای آنها را بررسی و نسبت به تولید دستگاه های درخواستی آنان اقدام نمایند. یکی از این دستگاه ها که از ملزومات خطوط بسته بندی هست, دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی می باشد. ما در ماشین سازی شهاب صنعت انواع مختلفی از نوار نقاله جلو بسته بندی را با 30% تخفیف و بدون واسطه طراحی و وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده اییم.

بنابراین شما تولید کنندگان عزیز می توانید جهت خرید و دریافت لیست قیمت دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید و مستقیما از مشاوره های متخصصین و مهندسین این مجموعه عظیم صنعتی استفاده نموده تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

1- معرفی دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

نوار نقاله جلوی بسته بندی جهت حمل بسته های تولید شده کاربرد دارد. برای اینکه بسته ها روی زمین نیفتد و آسیب نبیند و افراد براحتی بتوانند بسته ها را از نظر وزن و سلامت کنترل کرده و داخل کارتن بچینند از این نوار نقاله استفاده میشود.نوار حمل بسته میزدار از جنس پی وی سی می باشد. عملکرد این دستگاه الکترومکانیک است و معمولا در ابعاد طول 230 ، عرض 110 ارتفاع 94 سانتیمتر ساخته میشود و برق آن سه فاز و طبق سفارش مشتری تک فاز ساخته میشود و همچنین وزن آن 110 کیلوگرم است.

ماشین سازی شهاب صنعت سازنده دستگاه های بسته بندی به عنوان طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، دستگاه نوار نقاله دستچین را برای حبوبات و خشکبار تولید نموده، این دستگاه قابلیت افزایش ظرفیت بدون هیچ گونه محدودیتی را دارا میباشد.

نوار نقاله جلو بسته بندی آخرین دستگاه در سیستم بسته بندی به شمار می آید. این دستگاه دارای یک نوار پی وی سی  پله دار می باشد که بسته های خروجی از دستگاه بسته بندی را به سمت بالا حرکت داده و در آنجا توسط اپراتور جمع آوری می شود. جنس بدنه این دستگاه آهن با پوشش رنگ الکترو استاتیک می باشد. این دستگاه در تمامی خطوط صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود.

ماشین سازی شهاب صنعت سازنده دستگاه بسته بندی و تولید کننده ماشین آلات خط بسته بندی گرانولی و پودری است. دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی یکی از متعلقات خط بسته بندی است. وظیفه این دستگاه انتقال بسته های نهایی از زیر دستگاه به روی میز کار جهت چیدمان در کارتن است. میتوان گفت این دستگاه آخرین دستگاه خط بسته سلفونی گرانولی و پودری است.

2- مشخصات فنی دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

  • عملکرد دستگاه   الکترومکانیک
  • ابعاد دستگاه       طول : 230-عرض : 110-ارتفاع : 94 سانتیمتر
  • برق مورد نیاز      سه فاز 380 ولت
  • توان برق مصرفی 0/75 کیلووات
  • وزن دستگاه        110 کیلوگرم

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت مانند سایر تولیدات این مجموعه صنعتی 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.


Top