خواص شگفت انگیز روغن زیتون

 

خواص شگفت انگیز روغن زیتون :

 

1-اسکراب لب طبیعی:

روغن زیتون خشکی لب را درمان می کند .

روش استفاده : شکر قهوه ای و چند قطره روغن زیتون و آب یک تکه لیمو ترش را با هم مخلوط کنید و بر روی لب ها بمالید و سپس بعد از پنج دقیقه آنرا با آب سرد بشویید .

2-درمان خشکی و پینه های کف پا :

اگر پاشنه های ترک خورده دارید بهتر است برای درمان آن روغن زیتون را امتحان کنید . پاشنه های پای خود را با استفاده از آب لیمو تمیز  کنید و روغن زیتون را به خوبی برای رطوبت رسانی به آن بمالیید سپس جوراب بپوشید و بگذارید یک شب بر روی پا بماند .

3-درمان سیاهی دور چشم :

اگر هرشب دور چشمان خود را با روغن زیتون چند دقیقه ماساژ دهید و سپس با دستمال مرطوب پاک کنید . پس از مدتی تیرگی دور چشمان شما درمان می شود .

4- درمان خشکی پوست :

ماساژ روزانه پوست بدن با روغن زیتون یک راه عالی برای مبارزه با خشکی و پوسته شدن پوست می باشد

5-مسکن درد :

ماساژ بدن با روغن زیتون باعث کاهش تورم و درد و اسپاسم عضلانی می شود .

6-ماساژ سر با روغن زیتون :

ماساژ سر با روغن زیتون علاوه بر درمان شوره سر باعث میشود موهایی سالم و شفاف داشته باشید .

7-بیماری های قلبی و عروقی :

تحقیقات نشان داده است که مصرف روغن زیتون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مرگ زودرس ناشی از آن را کاهش می دهد .

8-سکته :

تحقیقات نشان داده افراد سالمندی که به طور مرتب روغن زیتون را برای پخت و پز استفاده میکنند خطر سکته مغزی در آنها 41%کمتر از بقیه است .

9-کاهش وزن :

خوردن روزانه یک قاشق روغن زیتون می تواند به کاهش وزن شما کمک کند . این اثر به علت قدرت جاذب اسید چرب موجود در روغن زیتون است یعنی اولئیک اسید است که باعث کاهش اشتها در افراد می شود . اما خوردن بیش از یک قاشق آن علاوه بر افزایش کالری مصرفی منجر به اسهال میشود.

10-سرطان سینه:

تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون می تواند با اثر بر روی سلول های سرطان سینه آنها را از بین ببرد و به درمان سرطان سینه کمک کند .

11-کلسترول خون :

مطالعات در دانشگاهی در ژاپن نشان داده که روغن زیتون با کاهش غلظت کلسترول ال دی ال و افزایش کلسترول اچ دی ال کلسترول بالای خون را کاهش دهد .

12-حفظ رطوبت مو :

روغن زیتون میتواند رطوبت موهای شماراغ در زمستان حفظ کند کمی روغن زیتون به انگشتان خود بمالید و آن را بر روی موها ماساژ دهید .

 


ماشین سازی شهاب صنعت با سابقه ترین و موفق ترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه پرکن و فروش بی واسطه در ایران می باشد ارسال رایگان به سراسر کشور در کنار 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش از ویژه گی های دستگاه پرکن در باسابقه ترین و بزرگترین ماشین سازی کشور می باشد .

.

یکی از افتخارات ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و طراحی ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی از جمله دستگاه پرکن می باشد که همواره تولیدات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داده است که باعث شده قیمت تمام شده تولیدات این مجموعه 30% کمتر از نمونه های مشابه داخلی و خارجی در بازار باشد..

حال شما تولید کننده گرامی اگر نیاز و تصمیم به خرید دستگاه پرکن را دارید توصیه می نماییم که حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از لیست قیمت دستگاه پرکن مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  


Top