دستگاه لیبل زن بطری با 30% تخفیف فروش خرید |طراحی و ساخت زیر قیمت بازار

دستگاه لیبل زن بطری : مجموعه عظیم شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه لیبل زن بطری را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و منطقه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مطلب به دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی- قیمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک- دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک- قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار- دستگاه لیبل زن opp- قیمت دستگاه لیبل چسبان خواهیم که تخصص مجموعه بزرگ شهاب صنعت می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه لیبل زن بطری – ماشین سازی شهاب صنعت هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دستگاه لیبل زن بطری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی- قیمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک- دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک- قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار- دستگاه لیبل زن opp- قیمت دستگاه لیبل چسبان خواهیم اشاره خواهیم  نموئ . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه لیبل زن بطری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی کارخانجات صنایع غذایی کارگاهی تولید لبنیات  و ... می باشیم.

دستگاه لیبل زن بطری- مجموعه عظیم شهاب صنعت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع دستگاه لیبل زن بطری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی- قیمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک- دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک- قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار- دستگاه لیبل زن opp- قیمت دستگاه لیبل چسبان خواهیم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دستگاه لیبل زن بطری را در مجموعه شهاب صنعت بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه لیبل زن بطری طراحی و تولید شده توسط مجموعه شهاب صنعت با 30% تخفیف عرضه میگردد تجربه بیش از 30 سال تولید انواع دستگاه لیبل زن بطری با بهترین متریال و لوازم جانبی همراه با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش  موفق در سطح کشور باعث گردید است که هم اکنون شهاب صنعت برترین تولید کننده دستگاه لیبل زن بطری در کشور معرفی شود.

دستگاه لیبل زن بطری بیشتر در لاین های تولید و بسته بندی قرار دارد. حتما مارک هایی که دور آب معدنی و یا در سطح آن ها هستند را دیده اید. این بخش شامل نام محصول، برخی اطلاعات و تاریخ است. وجود چنین برچسبی اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ برند خواهد داشت. همچنین نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن مواد خوراکی است. نکات مهمی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن چاپ می شوند.

لیبل زدن سریع ترین بازاریابی ممکن است. هر محصول مطمعن و با کیفیت چنین آپشنی را دارد. برای نصب لیبل روی بطری آب معدنی نیاز به دستگاه لیبل زن دارید تا این کار را  به راحتی و با رعایت بهداشت انجام دهید. در این مقاله به معرفی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی می پردازیم.

دستگاه لیبل زن بطری چیست؟

برای معرفی لیبل زن آب معدنی، بهتر است ابتدا تعریف دقیقی از لیبل زن داشته باشیم. فرآیند زدن لیبل به رو محصولات  توسط پرینتر های لیبل زن انجام می شود. این پرینتر ها در نوع خود جدید ترین محصولات به شمار می روند که وظیفه ی درج اطلاعات مورد نظر روی لیبل را دارند. در کارخانجات و تولیدی ها از پرینتر صنعتی برای حک کردن نوشته ها و تصاویر روی لیبل مورد نظر استفاده می شود. دستگاه لیبل زن بطری در واقع یک پرینتر است که کارکرد آن  چاپ اعداد و حروف و بارکد بر روی لیبل می باشد. این روند با حرارتی که بوسیله هد حرارتی دستگاه بوجود می آید و نیز توسط ریبون یا لیبل حرارتی انجام شده و در نهایت چاپ مورد نظر انجام می شود. در واقع تولید کنندگان با استفاده از دستگاه لیبل زن بطری اطلاعاتی از جمله نام، توضیح درباره ی محصول، برند، کارکرد ها و نکات لازم را یادآور می شوند.

دستگاه لیبل زن بطری دارای قطعات مختلفی است که هرکدام وظایفی بر عهده دارند . این اجزاء شامل غلطک فید و نگهدارنده، مین برد، هد حرارتی یا همان ترمال هد و نگهدارنده  ریبون می شود. خرابی هر یک از این قطعات می تواند روند کار آن را مختل کند.

هد حرارتی دستگاه لیبل زن بطری

این قطعه نقاط ریزی دارد (پیکسل) که در یک خط قرار می گیرند و بر حسب نوع هد، این تعداد ها می توانند متفاوت باشند.با توجه به نوع آن این عدد بین  200 تا 600 تا متغیر است.

مین برد دستگاه لیبل زن بطری

این بخش از دستگاه به عنوان لیدر کل دستگاه شناخته می شود و نام دیگر آن مادربرد لیبل زن است. در واقع تمامی این اهمیت ها به این برمی گردد که این قطعه نقشی کلیدی در کل سیستم ایفا می کند و دستور چاپ را به تمامی نقاط مانند هد موتور فید سنسورهای گپ  می دهد. همچنین این قطعه رهبری ریبون و متد کارکرد و چاپ را نیز انجام می دهد  و کار ارتباط با کیس و لپ تاپ را از طریق پورت های ارتباطی لیبل زن نیز توسط مین برد و آی سی هایی که در آن وجود دارند ساماندهی می شود.

غلطک فید دستگاه لیبل زن بطری 

کارایی غلطک فید ایجاد هماهنگی بین لیبل و ریبون و  نیز جابجایی لیبل و ریبون از مخزن می باشد.

موتور فید دستگاه لیبل زن بطری

کشیدن لیبل هنگام فرایند چاپ و ریبون توسط موتور دستگاه لیبل زن انجام می شود.

نگهدارنده لیبل و ریبون دستگاه لیبل زن بطری

مدیا یا لیبل و ریبون به گونه ای طراحی شده است که روی یک غلطک قرار بگیرد تا لیبل ها کاملا باز شوند.

روش های زدن لیبل روی بطری

این فرآیند گاه بصورت دستی و لیبل زن پشت چسب دار انجام می شود. با این حال سال هاست شرکت هایی که تولید انبوه دارند از دستگاه های اتومات و نیمه اتومات برای زدن لیبل روی بطری آب معدنی استفاده می کنند. این دستگاه ها نکات مثبت و مزایای بسیاری دارند و تاثیرات سودمندی در روند تولید و لیبل زنی ایجاد خواهند کرد.

مزایای دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی

قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا پیش از ورود این دستگاه پیشتر مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب هزینه ی بیشتری را شامل می شد و به دلیل سرعت پایین تولید کمتر و در نتیجه سود کاهش می یافت. اما امروزه با داشتن این دستگاه تمامی کار ها با کمترین هزینه انجام می شود.

زیبایی محصول: یکی از مهم ترین نکات در بازار، که پر از برند ها و مارک های مختلف است، توجه به زیبایی محصولات است. زمانی که لیبل بصورت کاملا استاندارد روی بطری قرار گرفته باشد، قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

مقاومت بالا: مقاومت بالا در برابر حرارت و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم است و دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را داراست.

صرفه جویی در وقت: با استفاده از این محصول یا محصولات، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت و کیفیت ممکن، کا شما انجام خواهد شد.

دستگاه لیبل زن بطری نیمه اتوماتیک

تنها تفاوتی که در ساختار آن ها وجود دارد این است که بطری در دستگاه لیبل چسبان اتومات روی کانوایر قرار می گیرد اما در روش کار با دستگاه نیمه اتومات این طور نیست و محل مورد نظر برای جای گیری بطری متفاوت می باشد. در واقع هر تولید کننده با توجه به حجم و زمان تولید محصولاتش، از نمونه ی اتومات و یا نیمه اتومات بهره می برد.

ویژگی های دستگاه لیبل زن بطری

در ساخت دستگاه لیبل زن بطری از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه ی استهلاک آن را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، رنگ ضد زنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را چند برابر تضمین می کنند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتور هایی که کارکرد این وسیله را به بهترین حالت پیش می برند از دیگر مزایای دستگاه لیبل زن بطری بطری آب معدنی محسوب می شوند. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.

O1hVICKp0V

کارایی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی چیست؟

مهم ترین کارکرد آن کارکرد سریع و عالی و نیز زیبایی محصول نهایی می باشد. بسیاری از مارک ها و یا برند ها با گرم کردن و چسب ها بر روی محصولات قرار می گیرند. با این حال برای لیبل زدن روی بطری ها بهتر است از این دستگاه ها استفاده شود تا علاوه بر جلوه ی بهتر، کار اصولی تر و در زمان کمتری انجام شود. در این صنعت سرعت بسیار مهم است و می تواند در سود دهی نقش مهمی ایفا کند.

انواع دستگاه لیبل زن بطری

دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. این دستگاه ها از لحاظ کارایی و اندازه متفاوت بوده و هرکس با توجه به نیاز و حجم تولید محصول خود نمونه ی مناسب خود را خریداری می نماید.

 دستگاه لیبل زن بطری پشت چسب دار

 دستگاه لیبل زن پشت چسب دار معمولا در صنعت برای برچسب زنی ظروف گرد و به خصوص آب معدنی و بطری ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف می توانند شامل مواد شوینده، آشامیدنی، خشکبار ریز و دیگر مواد غذایی باشند. این دستگاه بعد از قرار گرفتن روی لیبل در دستگاه بوسیله ی سنسور ها یی که وجود دارند محل مورد نظر در بطری و ظروف دیگر را شناسایی و بعد از تشخیص، لیبل روی محل مورد نظر چسبیده می شود. معمولا این دستگاه از دو جهت توانایی لیبل زن می باشد و دور تا دور محصول را پوشش می دهد.

 دستگاه لیبل زن دستی

لیبل زن دستی به داشتن وزن سبک، قابلیت خوردن باتری مشهور است همچنین  دارای کیبورد است و این توانایی را دارد که بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ  اقدام به چاپ برچسب کند.، این دستگاه قادر است در هر زمان متن محتوای برچسب را بنویسد و حتی ویرایش کند و بعد به چاپ برساند. برچسب های این دستگاه قیمت مناسبی داشته و همین نکته توجه بسیاری را به آن ها جلب می کند.

مزایای دستگاه لیبل زن دستی

قیمت خوب، وزن کم، داشتن وای فای، باتری خور بودن، حجم پایین، قابلیت جا به جایی و سهولت کار با آن است. همچنین با چسب کار می کند و نیاز به مواد دیگری که ماشین های مشابه از آن استفاده می کنند مانند ریبون، کاتریج و دیگر مواد ندارد.

معایب دستگاه لیبل زن دستی

از معایب دستگاه لیبل زن دستی سرعت بسیار پایین آن است. در واقع اگر تولید کننده در سطوح عمده هستید این محصول مناسب شما نمی باشد زیرا نمی تواند تعداد بالایی را در طول روز برچسب بزند.

دستگاه لیبل زن Opp

  این دستگاه ابتدا توسط شرکت دینامیک کارتوس ساخته و معرفی شد و امروزه در تمام جهان و نیز ایران، در خط تولید محصولاتی چون آب معدنی ، نوشابه ، دوغ، انواع آشامیدنی ها، ماست و بسیاری از مواد موجود در صنایع غذایی برای زدن لیبل روی بسته بندی آن ها استفاده می شود. همچنین در بسته بندی شوینده ها و محصولات شیمیایی و بهداشتی از این محصول کمک گرفته می شود. در سال 1384 با نمونه گیری از دستگاه های این شرکت ایران توانست دستگاه هایی با همان کارایی را بسازد و رفته رفته به توانایی ها و آپشن های آن بیافزاید. امروزه این دستگاه کاربرد بسیاری در خط تولید و لیبل زدن محصولات مختلف دارد.

مزایای این دستگاه دستگاه لیبل زن Opp

استفاده از قطعات اروپایی و باکیفیت، برش دقیق و مقاومت بالا در برابر حرارت، وجود موتور جدا علاوه بر موتور اصلی در دستگاه برای کانوایر محصول، استفاده از تیغه ی متحرک و با کیفیت جهت برش بهتر و دقیق تر، دسترسی راحت به قطعاتی که قابلیت تعویض دارند، مخزن چسب به گونه ای طراحی شده است که بصورت مستقیم باز می گردد و این نکته باعث مصرف کمتر چسب می شود و همچنین وجود کنترل گر جدا برای موتور اصلی و موتور کانوایر کارکردن با این دستگاه را بسیار راحت تر خواهد کرد.

بر اساس آنچه گفته شد دستگاه لیبل زن بطری انواع مختلفی دارند که هریک از آن ها با توجه به نوع و حجم محصول تولیدی برای یک کسب و کار مناسب می باشند.

دستگاه لیبل زن بطری -

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ شهاب صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع پرکن مایعات 16نازله: موارد استفاده:پرکن دوغ-پرکن آب معدنی- پرکن گلاب -پرکن آب لیمو-پرکن آبمیوه- پرکن خطی 4 نازل مخصوص ظروف لیوانی: طراحی شده برای :ظروف لیوانی با قالبهای دهانه 75،95و125- شیرینگ پک تونلی تمام اتومات3 : - شیرینگ بطری | شیرینگ اتومات | شیرینگ پک تونلی | دستگاه شیرینگ | شیرینگ کارتن- تری بلوک دوغ و مایعات: طراحی شده برای بطری های PET دهانه 28و30 با ظرفیتهای 100 cc تا 1.5 لیتر- پرکن و سیلکن ظروف لیوانی (نیمه اتومات): طراحی شده برای : ظروف با دهانه 75 ، 95 ، 125 و 135 میلیمتر- پرکن ظروف لیوانی روتاری (چهار لاین): طراحی شده برای برای انواع ظروف لیوانی با دهانه های متفاوت- پرکن ظروف لیوانی خطی (چهار لاین): طراحی شده برای ظروف دهانه 75/95/125/135 میلیمتر - پرکن لیوانی مخصوص لبنیات (تک نازل): طراحی شده برای ظروف لیوانی با دهانه 75، 95 ، 125 و 135 - شیرینگ لیبل تونلی (برقی ، المنتی): طراحی شده برای لیبل تیوبی انواع بطری ، شیشه pet و ... - بطری شوی گالن آب ( اتومات ): طراحی شده برای شستشو انواع گالن آب از جنس pet در سایزهای متفاوت - بطری شوی روتاری نیمه اتومات: طراحی شده برای انواع بطری شیشه pet و پلی اتیلن - دربند دستی (بطری PET): طراحی شده برای انواع بطری پلاستیکی گلویی دار - بطری شوی ساده رومیزی: طراحی شده برای بطری های از 20cc تا 1.5 لیتر / امکان طراحی برای 3 لیتری - پرکن و دربند روتاری 3 نازل ( منوبلوک ): طراحی شده برای انواع بطری PET از 40cc تا 1.5 لیتر / امکان طراحی برای 3 لیتری - پرکن 3 نازل دستی: طراحی شده برای انواع بطری PET در حجم های متفاوت - پرکن آب معدنی 20 لیتری آب معدنی (تری بلوک): طراحی شده برای گالنهای PET ، با ظرفیتهای 10 تا 25 لیتر. - پرکن اسید 2 نازل دستی ( انواع بطری ): طراحی شده برای انواع ظروف پلاستیکی از 0/5 لیتر تا 10 لیتری - پرکن خطی دونازله پیستونی (مایعات غلیظ): طراحی شده برای مایعات غلیظ مانند سس مایونز / رب / عسل / کره بادام زمینی و ... - دستگاه پرکن و درب بند شیر (بطری پلی اتیلن): طراحی شده برای بطری های پلی اتیلن با دهانه های متفاوت - پرکن سس مایونز همراه درب بند مخصوص کشک و سس: طراحی شده برای شیشه هاى استوانه اى با درب فلزى - پرکن اسید روتاری تمام اتومات: طراحی شده برای انواع مواد اسیدی و خورنده - پرکن سیلکن دبه 20 لیتری: طراحی شده برای انواع دبه پلاستیکى از 5 تا 25 لیتر - پرکن و درب بند بطری سرکه: طراحی شده برای سرکه و مواد خورنده اسیدی مشابه - شیرینگ لیبل تونل مخفی برقی: طراحی شده برای انواع بطری های استوانه ای ، قوطی و شیشه

شیرینگ پک تونلی شوتر دار (نیمه اتومات): طراحی شده برای انواع بطری ، کارتن ، جعبه و ... - شستشوی بطری شیشه ای: طراحی شده برای شستشو بطری های شیشه ای - دستگاه پرکن و در بند روتاری مخصوص مواد اسیدی و خورنده: طراحی شده برای مواد اسیدی و خورنده - پرکن گالن 20 لیتری روغن - جت پرینتر (jet printer ) P2128 - شوینده سبد پلاستیکی: طراحی شده برای انواع سبدحداکثر تا ابعاد 70 - هد درب بندی مخصوص دریل - جت پرینتر ریز نگار Vjet 1020 - پرکن دبه و سطل ماست - دستگاه پرکن اسید چهار نازل - دستگاه پر کن اسید و مایعات اسیدی - دستگاه پرکن و دربندی مایعات غلیظ ظروف شیشه - دستگاه پرکن مایعات غلیظ - پرکن دستی پیستونی مخصوص مایعات غلیظ - بطری شویی و پرکن بطری شیشه درب تشتکی ( تری بلوک ) - دستگاه تری بلوک - پرکن و دربند کود مایع 1 و 4 لیتری - پرکن و دربند کود مایع - شیرینگ پک 3 لاین مخصوص بطری - شیرینگ پک تونلی دوخت 200 سانتی متری: دستگاه شیرینگ پک تونلی دوخت 200 سانتی متری - دستگاه پرکن و دربندی بطری شیشه با درب آلومینیوم - پرکن و دربندی مایعات غلیظ در بطری پت - دستگاه سیل حرارتی - دستگاه پرکن شیشه دارویی - دستگاه هد و دریل دربندی - دوخت شیرینگ پک تونلی: قابل نصب روی کلیه شیرینگ های شهاب صنعت دارای تیغه از جنس آلومینیوم با رنگ تفلون نسوز - جت پرینتر dj-one: جت پرینتر (چاپگر خطی) مناسب سطوح بدون برجستگی مانند درب بطری | درب شیشه مربا | کارتن و ... پشتیبانی از فارسی 4 خط - جت پرینتر ثابت مدل T150 ساخت تایوان: جت پرینتر ثابت مناسب نصب بر روی خطوط تولید : آشامیدنی ها ، دارویی ، غذایی و شیمیایی ، کلیه سطوح غیر قابل جذب جوهر - جت پرینتر دستی Reiner-970 آلمان: جت پرینتر دستی ساخت کشور آلمان مناسب سطوح :غیر قابل جذب مانند : پلاستیک ، فلز ، شیشه ، سلفن و ... - جت پرینتر دستی Reiner-940: جت پرینتر دستی ساخت کشور آلمان مناسب سطوح غیر قابل جذب مانند : پلاستیک ، فلز ، شیشه ، سلفن و ... - جت پرینتر بست مارک ۷۲۰۰ : جت پرینتر مجهز به هد زار انگلستان نمایشگر تاچ با سیستم عامل ویندوز - دستگاه لیبل چسبان ( لیبل زن ): مخصوص بطری های گرد و تخت مجهز به PLC/HMI/اینورتور / درایور / سروو موتور - دستگاه پرکن و دربند آبلیمو گلاب و عرقیات بطری شیشه درب پلاستیک: دستگاه تمام اتومات مناسب محصولاتی که در بطری شیشه با درب پلاستیکی پر و درب بندی می شود . - پرکن و درب بند بطری پت 4 نازله : دستگاه بطری پرکن همراه درب بندی مخصوص مایعات رقیق آشامیدنی ، دارویی و شیمیایی - خط تخم شربتی بطری شیشهRipcap : مجموعه بطری شویی ، پرکن ، دربگذار ریپ کپ ، درب بندی اتومات - پرکن ویال دارویی مجهز به درب بندی و لیبل زن: امکانات دستگاه : پرکن تک نازل قابل تنظیم از 3 الی 50 سی سی ، پمپ پریستالتیک ، درب بندی ، ماشین لیبل چسبان - پرکن روغن زیتون مجهز به درب بندی پیلفر پروف: پرکن 6 نازله | دربگذار و درب بندی | سیستم PLC و HMI تمام اتومات - پرکن روغن مایع پدالی نیمه اتومات: سیلندر های 100 الی 5000 سی سی مناسب محصولات غلیظ نظیر : عسل ، مربای هویج ، روغن مایع ، شیره و ... - جت پرینترt180 بست مارک تایوان : جهت چاپ تاریخ و ... چهار خط با پشتیبانی فارسی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه اقدام به خرید از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09155221774 - 09155128095 - 09155186140 - 09105521774 - 09015180208 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.


Top