دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک با 30% تخفیف فروش خرید |طراحی و ساخت زیر قیمت بازار


دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک: مجموعه عظیم شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و منطقه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مطلب به دستگاه پرکن عسل اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستی- قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- دستگاه پرکن اتوماتیک- قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک- دستگاه پرکن مایعات رقیق- دستگاه پرکن وازلین- قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی که تخصص مجموعه بزرگ شهاب صنعت می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک– ماشین سازی شهاب صنعت هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دستگاه پرکن عسل اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستی- قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- دستگاه پرکن اتوماتیک- قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک- دستگاه پرکن مایعات رقیق- دستگاه پرکن وازلین- قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی اشاره خواهیم  نموئ . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی کارخانجات صنایع غذایی کارگاهی تولید لبنیات  و ... می باشیم.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک - مجموعه عظیم شهاب صنعت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پرکن عسل اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستی- قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- دستگاه پرکن اتوماتیک- قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک- دستگاه پرکن مایعات رقیق- دستگاه پرکن وازلین- قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک را در مجموعه شهاب صنعت بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک طراحی و تولید شده توسط مجموعه شهاب صنعت با 30% تخفیف عرضه میگردد تجربه بیش از 30 سال تولید انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک با بهترین متریال و لوازم جانبی همراه با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش  موفق در سطح کشور باعث گردید است که هم اکنون شهاب صنعت برترین تولید کننده دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک در کشور معرفی شود.  

پرکن مایعات رقیق / پرکن مایعات غلیط

مایعات رقیق رفتاری شبه به آب دارند. انواع شربت ها، نوشیدنی های میوه ای و نوشابه، عرقیات شامل مایعات رقیق هستند. عسل را در نظر بگیرید، حال تمامی مایعاتی که مانند عسل دارای ویسکوزیته یا گرانروی زیادی هستند شامل طیف مایعات غلیظ هستند.

مکانیزم پرشدن در دستگاه پرکن مایعات

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.

  • مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند  بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.
  • معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود.
  • پرکن سیلندر پیستون نیز روشی دیگری است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. این روش بهترین گزینه برای مایعات غلیظ است. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده، خطای مقدار تزریق مواد بسیار بسیار کم است به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود.

 

 

Asj8Tzv7uZ

از انواع دستگاه پرکن در صنعت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه پرکن پودری :

همان طور که ازنام  دستگاه پرکن پودر پیداست از این دستگاه برای بسته بندی و پر کردن انواع مواد پودری که در کارخانه و کارگاه های صنعتی تولید می کنند؛ استفاده می شوند و به نحو چشمگیری باعث افزایش روند، سرعت رشد تولید می شود. این دستگاه ها با توجه به مشخصات بیان شده و همچنین میزان دقت مورد نیاز دستگاه های توزین دار، فنجانی یا حجمی و همچنین مارپیچی را شامل می شوند.

این نوع دستگاه پرکن میزان مشخصی از پودر را وارد ظرف یا کیسه می کنند و به انواع مختلف پودر پرکن مارپیچی ، حجمی و توزین دار دسته بندی می شوند. موادی مانند زعفران ، ادویه جات ، آرد ، پودرهای ورزشکاران و مکمل های دارویی توسط این دستگاه ها در ظروف مختلفی مانند شیشه ، قوطی پلاستیکی و پلی اتیلن پر می گردند

دستگاه پرکن مایعات :

یکی از آشناترین دستگاه های پرکن می باشد که به سبب کاربرد فراوان آن بسیار محبوب و مورد توجه می باشد. این دستگاه بسته به میزان غلظت و رقت ماده پر کننده دارای گونه های  متفاوتی می باشند.و بی گمان این شاخص تعیین کننده نوع دستگاه پرکن مایعات می باشد.و شاید بتوان گفت یکی از بهترین اقسام  دسته بندی این نوع ماشین آلات به پرکن مایعات غلیظ و رقیق است

.هرچند این دستگاه را برا اساس معیار های متفاوت دیگری همچون اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز می توان تقسیم کرد. دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف گوناگون کارایی دارد. موادی مانند روغن ، آب معدنی ، آبمیوه ، نوشابه و ... در قوطی ، شیشه و پت توسط این دستگاه پر می شوند.

6RRrpDYCu3

 

دستگاه پر کن تبلت :

که برای پر کردن قرص و آب نبات درون ظروفی مانند بطری های کوچک پر می شوند

دستگاه پرکن پمپی :

بر خلاف پر کن مایعات رقیق که با کمک سیستم ثقل و وزن خود مایع پر کردن انجام میگرفت، در دستگاه پر کن مایعات غلیظ در مرحله ی اول بهترین مکانیسم سیلندر پیستون میباشد. البته برای این کار مکانیسم های دیگری هم وجود دارد. دستگاه پرکن مایعات رومیزی  و سیستم کارکرد آن پنوماتیک می باشد این دستگاه  برای پر کردن موادی مانند عسل ، خامه و .. استفاده می شود. این دستگاه برای مایعاتی همچون وازلین و گیریس که بعد از سرد شدن میبندند مجهز به گرمکن و میکسر هم طراحی و ساخته شده است.

دستگاه پر کن مایعات چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه پرکن مایعات برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می شوند. مایعات رقیق از جمله موادی هستند که انواع مکانیسم های پرکن در آن کارایی داردتعریف کلی برای مایعات رقیق آن است که این مایعات حداکثر ویسکوزیته ای کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون دارند

از پرکن مایعات می توانید برای پرکردن آب معدنی ، دوغ ، آب باتری ، سفید کننده ها ، نوشیدنی های طمع دار، مایعات شیمیایی ، غذایی ، دارویی و غیره استفاده کنید.معمولاً مایعات با 3 مکانیزم پرکن پمپی، پرکن سیلندر پیستونی و پرکن ثقلی داخل ظروف هدایت می شوند.

مکانیزم دستگاه پرکن ثقلی چیست؟

سادگی در پر کردن مواد رقیق به قدری است که می توان آن را به کمک فشار تخلیه شدن خودشان از مخازن دستگاه پرکن مایعات رقیق به داخل ظروف تزریق نمود که در اصطلاح به این مکانیسم ثقل گفته می شود در دستگاه پرکن ثقلی نیازی به مکانیسم های سیلندر پیستون و یا پمپ نیست و تزریق به کمک فشار خود مواد و همچنین جاذبه صورت می گیرد. به این دلیل قیمت تمام شده این نوع دستگاه پایین می باشد و به صرفه است همچنین در دستگاه پرکن مایعات رقیق مکانیزم قطع تزریق نیز متفاوت خواهد بود که به کارگیری از تایمر ، لودسل و کانتر از مهم ترین آن ها می باشد

ویژگی ها و مشخصات پرکن مایعات به شرح زیر می باشد:

  • دارای نوار نقاله به طول یک تا چهار متر بنا به درخواست مشتری می باشند
  • سیستم عملکردشان به صورت پنوماتیک و الکترومکانیک با کمک تابلو برق است
  • بدون نیاز به تعویض قطعات انواع ظروف را پر می کنند
  • دقت زیاد در پر کردن مایعات
  • جنس نوار نقاله از پلی آمید یا استیل ضد زنگ است
  • جنس بدنه از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

esSe900ufn

دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟

مایعاتی که دارای ویسکوزیته زیاد هستند در گروه مایعات غلیظ قرار می گیرند که برای این دسته از مایعات باید از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده شود. این دستگاه برای پرکردن و بسته بندی درب بطری ها از مایعات غلیظ مانند سس کچاپ و مایونز ، روغن ، عسل و .. به صورت کاملاً اتوماتیک به کار می رود

پرکردن این نوع از مایعات از حساسیت خاصی برخوردار است زیرا مقدار تنظیمات اشتباه یا حتی طراحی اشتباه در مکانیسم پر کردن باعث خطاها و اشتباه های غیرقابل قبولی می شوددر دستگاه پرکن مایعات غلیظ بر خلاف مایعات رقیق ، بهترین مکانیسم در درجه اول مکانیسم سیلندر پیستون است. این دستگاه دارای قابلیت پر کردن مایعات غلیظ بر اساس حجم سیلندر می باشد

دستگاه پرکن مایعات غلیظ دارای 4 نوار نقاله می باشد و سیستم دکل و باز و بسته شدن نازل ها پنوماتیک است . همچنین این دستگاه قابلیت پر کردن مایعات رقیق را نیز دارند و در صورت کف نکردن به دلیل آب بند بودن نازل ها چکه نمی کند.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مشخصات دستگاه پر کن مایعات غلیظ اتوماتیک :

دستگاه های پرکن مایعات در مدل های تک، دو، چهار، شش، هشت و یا مطابق با در خواست مشتری تولید می شوند. بدنه استیل مخزن های دستگاه پرکن متناسب با حجم مایع، دارای چند نازل می باشد. در ادامه سرعت و کارایی چند نمونه از دستگاه های پرکن مایعات با در نظر گرفتن تعداد نازل های آن بیان شده است:

  • پرکن تک نازله تا ۳۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن دو نازله تا ۷۰۰ ظرف یک لیتری هر ساعت
  • پرکن چهارنازله تا ۱۱۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن شش نازله تا ۱۳۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن هشت نازله تا ۱۷۰۰ظرف یک لیتری در ساعت

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری کدامند؟

انواع مختلفی از این دستگاه ها برای بسته بندی و پرکردن مایعات گوناگون طراحی و ساخته شده اند، که براساس نوع مایع به این صورت تقسیم بندی می شوند:

دستگاه پرکن مایعات رقیق:

دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مایعات رقیق که ویسکوزیته ای مانند آب دارند، مثل انواع دوغ، شربت، عرقیجات، آب میوه و نوشابه، استفاده می شوند.

دستگاه پرکن دستی مایعات غلیظ:

دستگاه پرکن دستی مایعات غلیظ در صنایع غذایی برای مایعاتی که دارای ویسکوزیته بالا هستند و مشابه موادی مثل عسل، شیره خرما، ارده، روغن کنجد، کره بادام زمینی می باشند، استفاده می‌شوند که در ظروف جار پت مواد را پر می کنند.

برای پرکردن این مایعات روش سیلندر و پیستون مناسب است. پرکن مایعات به صورت نیمه اتوماتیک در دو نوع رومیزی و شاسی دار وجود دارند که ظرفیت تولید کمتری نسبت به انواع اتوماتیک خواهند داشت.

دستگاه پرکن مایعات کوچک

دستگاه پرکن مایعات کوچک برای پرکردن مایعاتی در داخل ظروفی مانند شیشه های دارویی، ظروف لیوانی، و ظروف کوچک کاربرد دارند.

دستگاه بطری پر کن

دستگاه بطری پر کن از انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری می باشد که برای پرکردن بطری های شیشه ای، انواع پت یا   PET و بطری های شیر کاربرد دارد.


eQFD5nag7k

مزایای استفاده از دستگاه پرکن چیست؟

دقت پرکن ها :

اگر می خواهید مایعاتی با حجم و وزن بخصوصی را پر کنید حتما از انواع اتوماتیک پرکن ها استفاده کنید. زیرا اگر در حجم و وزن برخی کالاها کم شود باعث نارضایتی مشتریان می شود.

زمان پرکن ها :

پرکن های اتوماتیک نسبت به دستی می توانند بازدهی خط تولید را چند برابر افزایش دهند.

بهبود وضعیت بهداشت:

این دستگاه علاوه بر افزایش بهداشت مسلما کیفیت کالای نهایی شما را نیز بهبود می بخشد.

کاهش هزینه ها :

با توجه به اتوماتیک بودن دستگاه می توانید تعداد اپراتورهای خط تولید را کم کنید و در نتیجه هزینه نهایی تولید را کاهش دهید.

از ویژگی های دستگاه پرکن مایعات غلیظ می توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • سیلندرها از جنس استیل ضد زنگ 304
  • شاستی از قوطی آهن
  • روکش کاور استیل 304 نگیر
  • مخزن 200 لیتری استیل 304 نگیر
  • قدرت فشار بار 8 اتمسفر
  • عملیات مکش و تزریق دستگاه توسط جک بادی
  • سیستم دستگاه پنوماتیک می باشد

برای انتخاب دستگاه پرکن به چه مواردی باید توجه کنیم؟

ابتدا باید خصوصیات ویژه محصول را بررسی کنیم تا یک نوع دستگاه پرکن که عملکرد بهتری دارد مشخص شود سپس مشخص کنید چه نوع مکانیسمی برای پر کردن محصول مناسب تر می باشد. با توجه به ظرفیت تولید نوع دستگاه پر کن از لحاظ اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و یا دستی را مشخص کنید همچنین مشخص کنید مسیر عبور مایعات چه خصوصیاتی باید داشته باشد و برای نازل ها نیاز به چه مشخصاتی دارید در آخر به این نکته توجه کنید که محیط نصب و اپراتوری یک دستگاه پرکن چه ملاحظاتی باید داشته باشدشما می توانید برای مشاهده سایر محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.


hCQo8vbX8s

مکانیزم دستگاه پرکن مواد غلیظ

مایعات و موادی که ویسکوزیته یا گرانروی زیاد دارند با دستگاه پرکن مواد غلیظ در ظروف پر می شوند سیستم تزریق در اینگونه مواد به صورت پر کردن از کف ظرف است. چرا که این عمل سبب پر شدن کامل ظرف و عدم ایجاد حباب در داخل ظرف می گردد . . ویسکوزیته را می توان مقاومت ماده در مقابل جاری شدن تعریف کرد. پر کردن این مواد حساسیت خاصی دارد، زیرا تنظیمات اشتباه یا طراحی غلط در مکانیزم پر کردن موجب خطاهای جبران ناپذیری می شود.

گزینه بعدی که در انتخاب دستگاه پرکن مواد غلیظ و رقیق باید به آن توجه شود اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی بودن آن است. انتخاب هر کدام از این دستگاه ها به میزان ظرفیت تولید درخواستی بستگی دارد. برخی از مشتریان این دستگاه ها کاملاً مطلع هستند که دستگاهی که می خواهند چه تعداد ظرف را باید در هر ساعت پر کند.

با یک دستگاه نیمه اتوماتیک می توان روزانه 2000 ظرف را پر کرد. البته این میزان به اندازه ظرف و میزان ساعات کاری در هر روز و ظرفیت دستگاه نیز وابسته است.برخی از مشتریان در ابتدای کار معتقد بوده اند که به دستگاهی نیاز دارند که ظرفیت پر کردن آن 100 ظرف در هر دقیقه باشد. اما بعد از بررسی های لازم به این نتیجه رسیده اند که دستگاه با ظرفیت 20

دستگاه پرکن روغن

روغن ها استفاده های مختلفی دارند. می توان آن ها را به دو دسته خوراکی و صنعتی تقسیم کرد. با توجه به خاصیتی که انواع روغن ها دارند، برای بسته بندی و ریختن آن ها در ظروف باید از دستگاه پرکن روغن استفاده شود. ویژگی ها و امکاناتی که این دستگاه ها دارند، بر قیمت آن ها مؤثر است. با در نظر داشتن غلظت بالای مایع روغن، برای پر شدن آن در ظروف به مکانیسم خاص نیاز است تا فرآیند پر شدن با سرعت بیشتر و بدون هدر رفتن روغن انجام شود.

انواع دستگاه پرکن روغن

  • دستگاه پرکن روغن خوراکی
  • دستگاه پرکن روغن صنعتی
  • دستگاه پرکن روغن جامد
  • دستگاه پرکن روغن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

مکانیسم دستگاه پرکن زعفران

ابتدا کلاله و سایر اجزای گل زعفران به صورت مخلوط از هم جدا می‌شوند و در مرحله دوم اجزای مختلف گل زعفران در لوله‌ای عمودی قرار می‌گیرند و جریان باد تنظیم شده‌ای گلبرگ‌ها را به خارج از لوله پرتاب می‌کند و پرچم‌ها و کلاله‌ها در لوله باقی می‌مانند. با استفاده از دستگاه «گل پر کن زعفران» سه کلاله قرمز رنگ میانی گل زعفران که ارزش تجاری فراوانی دارد سالم و به هم متصل می‌ماند.

دستگاه قوطی پرکن مایعات:

این دستگاه برای پرکردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف مختلف به کار می رود. موادی مانند آب معدنی، دوغ، روغن، نوشابه، آبمیوه و انواع مایعات شیمیایی، غذایی و دارویی توسط این دستگاه در ظروف پت، شیشه، قوطی و … پر می‌شوند.

موارد کاربرد دستگاه قوطی پرکن مایعات :

مواد غذایی:

عسل، مربا، رب، سس،شیره خرما، انواع شربت ها و….

مواد دارویی:

انواع شربت ها، اسیتون،الکل، انواع لوسیون ها و….

مواد بهداشتی:

شامپو، مایعات بهداشتی، شوینده ها و….

مواد صنعتی:

انواع روغن ها، انواع لوسیون ها، مواد شیمیایی و….

تفاوت دستگاه پرکن مایعات غلیظ با رقیق چیست؟

دستگاه های پرکن مایعات برای انتقال انواع مایعات مثل خامه های شیرینی ، روغن کنجد، شکلات صبحانه، شیره خرما، پرکردن عسل و ... و همچنین انتقال مایعات شیمیایی به ظروف و بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن مایعاتی مانند گریس و وازلین که بعد از سرد شدن تغییر ماهیت می دهند نیز کاربرد دارد. در پرکن مایعات رقیق مایعاتی مانند دوغ، انواع روغن های خوراکی، برخی از شربت های دارویی و ... استفاده می شود و در آن از هر سه روش پرکن یعنی پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود و به داخل ظرف مورد نظر منتقل می شوند.

مایعاتی که دارای ویسکوزیته زیادی هستند جز مایعات غلیظ دسته بندی می شوند. برخی از انواع مایعات مانند گریس، مواد دارویی با غلظت بالا، عسل، شیره خرما و ... توسط دستگاه پرکن مایعات غلیظ پر می شوند و به دلیل حساسیت بالا در حجم و مقدار این مایعات بهترین روش برای پرکردن آن ها مکانیزم سیلندر پیستونی می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ این نکته را توجه کنید که هرچه دستگاه شما مکانیزه تر و دارای آپشن های بیشتری باشد درست است که شما باید هزینه زیادتری را پرداخت کنید اما در دراز مدت می بینید که به نفع شماست .

dds3bX2fSs

دستگاه پرکن تیوب

از کاربردی ترین ماشین آلات صنایع آرایش بهداشتی می توان به دستگاه پرکن تیوب (Tube Filling Machine) اشاره نمود که دارای کارایی زیادی جهت بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد.امروزه به دلیل تنوع زیاد ماشین آلات بسته بندی ایرانی و خارجی بخصوص در زمینه آرایشی و بهداشتی، انتخاب مناسب ترین دستگاه پرکن تیوب با توجه به شرایط کاری و اقتصادی کشور برای مشتری کاری سخت و دشوار شده لذا وجود مشاور دلسوز و متخصص در این زمینه بیشتر از قبل احساس می شود. فروش دستگاه پرکن تیوب در انواع مختلف توسط گروه فیدار ماشین انجام می پذیرد.

دستگاه های پرکن تیوب یا بسته بندی تیوبی (Tube Packaging Machine)  برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو و غیره درون تیوب و سیل کردن انتهای تیوب استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

تیوب (Collapsible Tube) همانند یک سیلندر می باشد که در یک طرف دارای یک دهانه تنگ (شانه) جهت خروج مایع می باشد که می تواند بوسیله انواع مختلف درب بسته شود. تیوب ها دارای حجم ۳ml تا ۵۰۰ml هستند و از جنس پلاستیک (Plastic) ، لمینت (Laminate) و یا آلومینیوم (Aluminum) ساخته می شوند  و به همین دلیل در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی بسیار پرکاربرد هستند.

مراحل مختلف عملکرد یک دستگاه تمام اتوماتیک تیوپ پرکن:

  • جاگذاری اتوماتیک تیوب درون قالب دستگاه
  • تنظیم محل قرارگیری تیوب درون قالب با توجه به نقطه رنگی انتهای تیوب بوسیله چشمی
  • پر کردن تیوب بوسیله نازل تا مقدار مشخص
  • سیل انتهای تیوب در یک یا چند مرحله ( با توجه به جنس تیوب)
  • خروج اتوماتیک تیوب از درون قالب و انتقال به بیرون دستگاه

دستگاه اسپری پرکن

دستگاه اسپری پرکن در صنایع متفاوت بهداشتی،غذایی، رنگ و غیره کاربرد دارد.در واقع برای پرکردن انواع اسپری دئودورانت، اکتیویتور چسب ،فیکساتور مو، ژل اصلاح، خوش بو کننده هوا ، براق کننده داشبورد و لاستیک ماشین وغیره می توان استفاده کرد. حتی یک اپراتور بدون دانش فنی هم می تواند به آسانی با دستگاه پرکن اسپری کار کند.

انواع دستگاه اسپری پرکن

  • اسپری پرکن اتومات
  • اسپری پرکن نیمه اتومات
  • اسپری پرکن دستی

Top