دستگاه پرکن مایعات خانگی با 30% تخفیف فروش خرید |طراحی و ساخت زیر قیمت بازار

دستگاه پرکن مایعات خانگی : مجموعه عظیم شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و منطقه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مطلب به قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- ساخت دستگاه پرکن مایعات- قیمت دستگاه پرکن تنباکو- قیمت دستگاه بالش پرکن- دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات دستی که تخصص مجموعه بزرگ شهاب صنعت می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه پرکن مایعات خانگی– ماشین سازی شهاب صنعت هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- ساخت دستگاه پرکن مایعات- قیمت دستگاه پرکن تنباکو- قیمت دستگاه بالش پرکن- دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات دستی اشاره خواهیم  نموئ . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی کارخانجات صنایع غذایی کارگاهی تولید لبنیات  و ... می باشیم.

دستگاه پرکن مایعات خانگی - مجموعه عظیم شهاب صنعت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم- ساخت دستگاه پرکن مایعات- قیمت دستگاه پرکن تنباکو- قیمت دستگاه بالش پرکن- دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک- دستگاه پرکن مایعات دستی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دستگاه پرکن مایعات کوچک را در مجموعه شهاب صنعت بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   


U94P5ZeedJ

دستگاه پرکن مایعات خانگی طراحی و تولید شده توسط مجموعه شهاب صنعت با 30% تخفیف عرضه میگردد تجربه بیش از 30 سال تولید انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی با بهترین متریال و لوازم جانبی همراه با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش  موفق در سطح کشور باعث گردید است که هم اکنون شهاب صنعت برترین تولید کننده دستگاه پرکن مایعات خانگی در کشور معرفی شود.  

برای خانه وسایل بسیار مورد نیاز است که باید همه  آن ها را تهیه کنیم، اما یکی از وسایلی که شاید برخی از خانه ها استفاده کنند و به آن نیاز داشته باشند، دستگاه پر کن مایعات است.شاید پیش خود فکر کنید که منظور از دستگاه پر کن مایعات خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟ در این پست قصد داریم تا توضیح کاملی از دستگاه پر کن مایعات خانگی و قیمت ها آن ها در اختیار شما دوستان عزیز و محترم قرار دهیم.ابتدا بهتر است که توضیح مختصری در مودر دستگاه پرکن مایعات را ارائه کنیم تا متوجه کارکرد و عملکرد آن بشوید.

دستگاه پرکن مایعات خانگی دستگاهی نیمه خودکار و بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای تولید محصولات متفاوت است. دستگاه پر کن مایعات خانگی بر حسب اهداف، ابعاد و اشکال کانتینرها و گرانروی مواد قابل استفاده است. از مهندسی ماشین آلات گرفته تا سرهم کردن آن، از مدل سازی گرفته تا ارزیابی کارکرد درست آن و خدمات پس از فروش در کنار شما هستیم. بنابراین شما می توانید از دستگاه پر کن مایعات به راحتی برای مصارف خود استفاده کنید و برای سفارش این محصول می توانید به سایت فیدار ماشین مراجعه کرده و درباره انواع محصولات آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

همان طور که از بررسی ها مشخص است این روزها راه اندازی کسب و کار های کوچک و خانگی رشد زیادی نسبت به 3سال گذشته داشته به طوری که حتی خیلی از کسب و کار های بزرگ هم مجموعه های خود را به چندین واحد کوچکتر تبدیل کردند که نظارت و مدیریت راحت تری داشته باشند. بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند در خانه خود یا کارگاه های کوچک کار خود را راه بیاندازند و بتوانند کسب در آمد کنند.

دستگاه پرکن مایعات خانگی همان طور که از نام آن پیداست برای مصارف خانگی و راه اندازی مشاغل کوچک و در خانه به کار می رود و مهم ترین مصرف آن برای مواد غذایی است. با ماشین آلات و تجهیزاتی و سیستم های ادغامی می توان تمامی مایعات از سفید کننده گرفته تا مواد شوینده، روغن ها، انواع صابون های مایع را با آسودگی، انعطاف پذیری و راه حلی منحصر به فرد در ظروف مخصوص پر کرد.

این دستگاه ها به شکل کوچک و رومیزی هستند.افراد می توانند با در اختیار داشتن این محصول به راحتی مایعات مورد نظر را در ظرف هایشان بسته بندی کنند و به دلیل آن که تقریبا سایز این محصول کوچک می باشد، یک وسیله مناسب برای کسب و کارهای خانگی است.

قیمت دستگاه پر کن مایعات خانگی:

حال که متوجه توضیحات و عملکرد دستگاه پرکن مایعات شده اید و متوجه شده اید که چه مقدار مهم و کارآمد است، شاید برایتان سوال باشد که قیمت این دستگاه پرکن مایعات خانگی چه مقدار است؟آیا قیمت دستگاه پرکن مایعات ها با یکدیگر متفاوت است؟ کیفیت دستگاه پر کن مایعات چه مقدار است؟

قیمت دستگاه پرکن خانگی نسبت به دستگاه های بزرگ مناسب تر است و با توجه به اندازه کوچکشان در خانه کاربرد بیشتری دارند. استفاده از این دستگاه ها در منزل از راه کار های کم هزینه و کم ریسک است و به دلیل مقرون به صرفه بودن آن، امروزه مورد توجه افرادی که می خواهند در این حرفه فعالیت کنند، قرار گرفته است. تمایز این دستگاه با دیگر دستگاه های پرکن، اندازه کوچک تر مخزن و نداشتن شاسی است. این دستگاه ها در انواع مختلفی وجود دارند

kaznt8Cig8

دستگاه پرکن مایعات خانگی و رومیزی

مایعات زیادی وجود دارند که برای ریخته شدن در ظرف های مختلف به روشی نیاز دارند که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیسم ساده و مؤثر داشته باشند. دستگاه های پرکن مایعات با این هدف به کار می روند. پر کن مایعات رومیزی به دلیل آن که در ابعاد مناسب تولید می شوند و قیمت این نوع دستگاه نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، می توان از آن به راحتی در بخش های مختلف کاری و پرکردن موارد خاصی استفاده کرد.

امروزه دستگاه پرکن مایعات خانگی دستگاه های رایجی هستند که به دلیل کوچک بودن از آن ها استفاده های زیادی می شود. این دستگاه ها را دستگاه های رومیزی می گویند. از این دستگاه ها با توجه به تنوعشان برای بسته بندی مواد مختلف استفاده می شود.این دستگاه ها کوچک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بسیار کارا و مناسب برای مصارف خانگی و کار در خانه می باشند.

کاربرد دستگاه پر کن مایعات رومیزی:

با استفاده از دستگاه پر کن مایعات رومیزی می توان مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، عرقیات گیاهی، آبلیمو، سرکه، عسل، ماست، سمنو، ژل، ارده، شکلات صبحانه، کرم کنجد، انواع روغن، شیره، مربا و انواع سس ها و مایعات بدون پالپی هستند که با انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی بسته بندی کرد.

نحوه عمل کرد و ساز و کار دستگاه پرکن مایعات:

این دستگاه ها با برق تک فاز کار می کنند. لازم به ذکر است که سرعت تولید در این دستگاه ها پایین تر از دستگاه های صنعتی است، اما پر کردن و بسته بندی با آن ها شبیه این دستگاه ها است و از نظر ظاهری با هم تفاوتی ندارند. از دیگر مشخصات و مزایای این دستگاه ها دقت بالای آن ها در زمان پر کردن ظرف ها است.

دستگاه پرکن مایعات خانگی ، به دو صورت در اختیار عموم مردم قرار گرفته است که به صورت زیر می باشد:

  • دستگاه نیمه اتوماتیک
  • دستگاه اتوماتیک دستی

با توجه به این که بعضی از مایعات مانند عسل گرانروی بالایی دارند و به دلیل چسبندگی زیاد، پر کردن ظرف های عسل برای بسته بندی کار ساده ای نیست، نیاز به دستگاه پرکن مایعات غلیظ دارند. به کار بردن دستگاه ها موجب بالا رفتن بازدهی خواهد شد و به استانداردسازی بسته بندی کمک بسیاری می شود.در زیر به صورت کامل به توضیح انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی می پردازیم:

انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی

  • دستگاه پرکن مایعات خانگی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه پرکن مایعات خانگی دستی

دستگاه پرکن مایعات خانگی نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات خانگی نیمه اتوماتیک به وسیله اپراتور و متصدی دستگاه کار می کند. با توجه به تنوع مایعات این دستگاه ها نیز از تنوع زیادی برخوردار هستند و با توجه به شرایط و کاربردشان ساخته می شوند. این دستگاه ها به شکل تک سیلندر هستند.برای کار با این دستگاه نیازمند این می باشد که شخص با دستگاه کار هایی را انجام دهد ،به دلیل این که این دستگاه پرکن تمام اتوماتیک نیست.

ZyXkuBLsrJ

از مشخصات این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود گرمکن برقی
  • دارای مخزن دوجداره
  • تنظیم ساده و سریع سیلندر
  • کاربرد ساده و آسان
  • مخزن دارای گنجایش مشخص
  • جنس بدنه از استیل

لازم به ذکر است که زمانی که جنس بدنه دستگاه را از استیل می سازند ،باعث دوام دستگاه در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. ممکن است که مایعاتی که برای پر کردن در دستگاه ریخته می شوند، باعث زنگ زدن و خوردگی دستگاه بشوند و با ساخت دستگاه از استیل می توان از این معضل جلوگیری به عمل آورد.

4vgbBQDg15

دستگاه پرکن مایعات خانگی دستی

دستگاه پرکن به شکل دستی نیز وجود دارد. این دستگاه ها ویژگی هایی دارند که موجب شده است به دستگاه های پرفروش و هم چنین پر طرف دار تبدیل شوند.با توجه به کوچک بودن این دستگاه ها حمل و نقل آن ها بسیار ساده است و صاحب دستگاه برای جا به جا کردن آن دچار دردسر نخواهد شد. کارکرد این دستگاه بسیار آسان است و توسط یک پدال انجام می شود و به اپراتور و متصدی ماهر نیاز ندارد.

این دستگاه به دلیل سادگی در هنگام کار کردن، همه افراد می توانند با یک مطالعه جزئی از این دستگاه استفاده کنند و نیاز به آموزش های ویژه نخواهد داشت.به دلیل کوچک و کم حجم بودن از آن می توان در مکان های زیادی مانند کارگاه های کوچک، منزل و قنادی ها استفاده کرد. قیمت آن نیز نسبت به دیگر دستگاه ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر و برای کسب و کارهای نوپا بسیار مناسب است.

همان طور که اشاره کردیم، کارکرد دستگاه به شکل پنوماتیک و پدالی است. اپراتور با فشار دادن پدال عملیات پر کردن را شروع می کند. هر چه اپراتور سریع تر عمل کند، می تواند تعداد ظرف های بیشتری را پر کند و شایان به ذکر است که  سرعت دستگاه به سرعت متصدی دستگاه وابسته است.

دستگاه پرکن مایعات خانگی دستی با توجه به مکانیسم پر کردن به انواع پمپی، ثقلی و سیلندر پیستونی تقسیم می شود. هم چنین، با توجه به غلظت مایعات دسته بندی های مختلفی دارد. مکانیسم پمپی برای انواع مایعات، مکانیسم ثقلی برای پر کردن مایعاتی مانند دوغ، مواد شوینده و عرقیات گیاهی و مکانیسم پرکن سیلندر پیستونی برای مایعات خیلی غلیظ کاربرد دارد و عملکرد آن دقیق است.

T3iSMdpXEe

مشخصه دستگاه پرکن مایعات خانگی دستی:

از مشخصات این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه تمام استیل با قابلیت ساخت بدنه از جنس PVC برای پر کردن مایعات خورنده
  • تنظیم دمای مخزن
  • دارای هم زن داخلی
  • دارای سیستم کنترل تایمر دیجیتال
  • تنظیم ارتفاع نازل
  • دقت و سرعت زیاد
  • تنظیم سریع و آسان سیلندر
  • هزینه های پایین نگه داری
  • داشتن سیستم ضد چکه
  • قابل استفاده برای انواع مایعات غلیظ و رقیق
  • مواد استفاده در ساخت دستگاه مطابق با استانداردهای صنایع غذایی

تفاوت دستگاه پرکن مایعات خانگی و صنعتی چیست؟

دستگاه های پرکن مایعات امروزه به دو شکل خانگی و صنعتی موجود می باشند که هر یک تفاوت هایی دارند و برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق به کار برده می شوند.

۱. دستگاه پرکن مایعات خانگی برای استفاده در کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی تولید می شود اما دستگاه پرکن صنعتی در کارخانه جات بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

۲. سرعت دستگاه پرکن خانگی خیلی کمتر از نوع صنعتی آن می باشد.

۳. دستگاه پرکن خانگی معمولا به صورت دستی و نیمه اتوماتیک تولید می شود اما دستگاه پرکن صنعتی عمدتا به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

۴. دستگاه پرکن مایعات خانگی بسیار کوچک تر و کم حجم تر از دستگاه پرکن مایعات صنعتی می باشد.

NDEwxqbJhe

دستگاه بسته بندی مایعات

دستگاه بسته بندی مایعات برای انواع مواد غذایی، دارویی و شیمیایی قابل استفاده است. با توجه به این که مصرف کننده ها در زمان خرید محصولاتی را می پسندند که توجه آن ها را جلب کند و در ضمن آسان نیز باز شود، اهمیت بسته بندی خودش را نشان می دهد.

با بسته بندی درست کیفیت محصول به شکل دقیق تر نشان داده می شود. هم چنین، علاوه بر جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، به سلامت محصول، ایجاد ظرفیت و جذابیت آن نیز افزوده می شود. به این ترتیب، ممکن است در بازار پر رقابت امروز، مشتری آنها را انتخاب کند.

دستگاه بسته بندی مایعات نیز یکی از این دستگاه هاست. در زمان طراحی بسته بندی محصولات، سهولت در جا به جایی و مسائل مربوط به حمل و نقل و انبار کردن مد نظر قرار می گیرند. در کل، باید گفت بسته بندی مناسب در موفقیت محصول و فروش آن نقش مهمی را ایفا می کند.

دستگاه پرکن مایعات خانگی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ شهاب صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع پرکن مایعات 16نازله: موارد استفاده:پرکن دوغ-پرکن آب معدنی- پرکن گلاب -پرکن آب لیمو-پرکن آبمیوه- پرکن خطی 4 نازل مخصوص ظروف لیوانی: طراحی شده برای :ظروف لیوانی با قالبهای دهانه 75،95و125- شیرینگ پک تونلی تمام اتومات3 : - شیرینگ بطری | شیرینگ اتومات | شیرینگ پک تونلی | دستگاه شیرینگ | شیرینگ کارتن- تری بلوک دوغ و مایعات: طراحی شده برای بطری های PET دهانه 28و30 با ظرفیتهای 100 cc تا 1.5 لیتر- پرکن و سیلکن ظروف لیوانی (نیمه اتومات): طراحی شده برای : ظروف با دهانه 75 ، 95 ، 125 و 135 میلیمتر- پرکن ظروف لیوانی روتاری (چهار لاین): طراحی شده برای برای انواع ظروف لیوانی با دهانه های متفاوت- پرکن ظروف لیوانی خطی (چهار لاین): طراحی شده برای ظروف دهانه 75/95/125/135 میلیمتر - پرکن لیوانی مخصوص لبنیات (تک نازل): طراحی شده برای ظروف لیوانی با دهانه 75، 95 ، 125 و 135 - شیرینگ لیبل تونلی (برقی ، المنتی): طراحی شده برای لیبل تیوبی انواع بطری ، شیشه pet و ... - بطری شوی گالن آب ( اتومات ): طراحی شده برای شستشو انواع گالن آب از جنس pet در سایزهای متفاوت - بطری شوی روتاری نیمه اتومات: طراحی شده برای انواع بطری شیشه pet و پلی اتیلن - دربند دستی (بطری PET): طراحی شده برای انواع بطری پلاستیکی گلویی دار - بطری شوی ساده رومیزی: طراحی شده برای بطری های از 20cc تا 1.5 لیتر / امکان طراحی برای 3 لیتری - پرکن و دربند روتاری 3 نازل ( منوبلوک ): طراحی شده برای انواع بطری PET از 40cc تا 1.5 لیتر / امکان طراحی برای 3 لیتری - پرکن 3 نازل دستی: طراحی شده برای انواع بطری PET در حجم های متفاوت - پرکن آب معدنی 20 لیتری آب معدنی (تری بلوک): طراحی شده برای گالنهای PET ، با ظرفیتهای 10 تا 25 لیتر. - پرکن اسید 2 نازل دستی ( انواع بطری ): طراحی شده برای انواع ظروف پلاستیکی از 0/5 لیتر تا 10 لیتری - پرکن خطی دونازله پیستونی (مایعات غلیظ): طراحی شده برای مایعات غلیظ مانند سس مایونز / رب / عسل / کره بادام زمینی و ... - دستگاه پرکن و درب بند شیر (بطری پلی اتیلن): طراحی شده برای بطری های پلی اتیلن با دهانه های متفاوت - پرکن سس مایونز همراه درب بند مخصوص کشک و سس: طراحی شده برای شیشه هاى استوانه اى با درب فلزى - پرکن اسید روتاری تمام اتومات: طراحی شده برای انواع مواد اسیدی و خورنده - پرکن سیلکن دبه 20 لیتری: طراحی شده برای انواع دبه پلاستیکى از 5 تا 25 لیتر - پرکن و درب بند بطری سرکه: طراحی شده برای سرکه و مواد خورنده اسیدی مشابه - شیرینگ لیبل تونل مخفی برقی: طراحی شده برای انواع بطری های استوانه ای ، قوطی و شیشه

شیرینگ پک تونلی شوتر دار (نیمه اتومات): طراحی شده برای انواع بطری ، کارتن ، جعبه و ... - شستشوی بطری شیشه ای: طراحی شده برای شستشو بطری های شیشه ای - دستگاه پرکن و در بند روتاری مخصوص مواد اسیدی و خورنده: طراحی شده برای مواد اسیدی و خورنده - پرکن گالن 20 لیتری روغن - جت پرینتر (jet printer ) P2128 - شوینده سبد پلاستیکی: طراحی شده برای انواع سبدحداکثر تا ابعاد 70 - هد درب بندی مخصوص دریل - جت پرینتر ریز نگار Vjet 1020 - پرکن دبه و سطل ماست - دستگاه پرکن اسید چهار نازل - دستگاه پر کن اسید و مایعات اسیدی - دستگاه پرکن و دربندی مایعات غلیظ ظروف شیشه - دستگاه پرکن مایعات غلیظ - پرکن دستی پیستونی مخصوص مایعات غلیظ - بطری شویی و پرکن بطری شیشه درب تشتکی ( تری بلوک ) - دستگاه تری بلوک - پرکن و دربند کود مایع 1 و 4 لیتری - پرکن و دربند کود مایع - شیرینگ پک 3 لاین مخصوص بطری - شیرینگ پک تونلی دوخت 200 سانتی متری: دستگاه شیرینگ پک تونلی دوخت 200 سانتی متری - دستگاه پرکن و دربندی بطری شیشه با درب آلومینیوم - پرکن و دربندی مایعات غلیظ در بطری پت - دستگاه سیل حرارتی - دستگاه پرکن شیشه دارویی - دستگاه هد و دریل دربندی - دوخت شیرینگ پک تونلی: قابل نصب روی کلیه شیرینگ های شهاب صنعت دارای تیغه از جنس آلومینیوم با رنگ تفلون نسوز - جت پرینتر dj-one: جت پرینتر (چاپگر خطی) مناسب سطوح بدون برجستگی مانند درب بطری | درب شیشه مربا | کارتن و ... پشتیبانی از فارسی 4 خط - جت پرینتر ثابت مدل T150 ساخت تایوان: جت پرینتر ثابت مناسب نصب بر روی خطوط تولید : آشامیدنی ها ، دارویی ، غذایی و شیمیایی ، کلیه سطوح غیر قابل جذب جوهر - جت پرینتر دستی Reiner-970 آلمان: جت پرینتر دستی ساخت کشور آلمان مناسب سطوح :غیر قابل جذب مانند : پلاستیک ، فلز ، شیشه ، سلفن و ... - جت پرینتر دستی Reiner-940: جت پرینتر دستی ساخت کشور آلمان مناسب سطوح غیر قابل جذب مانند : پلاستیک ، فلز ، شیشه ، سلفن و ... - جت پرینتر بست مارک ۷۲۰۰ : جت پرینتر مجهز به هد زار انگلستان نمایشگر تاچ با سیستم عامل ویندوز - دستگاه پرکن مایعات کوچک ( لیبل زن ): مخصوص بطری های گرد و تخت مجهز به PLC/HMI/اینورتور / درایور / سروو موتور - دستگاه پرکن و دربند آبلیمو گلاب و عرقیات بطری شیشه درب پلاستیک: دستگاه تمام اتومات مناسب محصولاتی که در بطری شیشه با درب پلاستیکی پر و درب بندی می شود . - پرکن و درب بند بطری پت 4 نازله : دستگاه بطری پرکن همراه درب بندی مخصوص مایعات رقیق آشامیدنی ، دارویی و شیمیایی - خط تخم شربتی بطری شیشهRipcap : مجموعه بطری شویی ، پرکن ، دربگذار ریپ کپ ، درب بندی اتومات - پرکن ویال دارویی مجهز به درب بندی و لیبل زن: امکانات دستگاه : پرکن تک نازل قابل تنظیم از 3 الی 50 سی سی ، پمپ پریستالتیک ، درب بندی ، ماشین لیبل چسبان - پرکن روغن زیتون مجهز به درب بندی پیلفر پروف: پرکن 6 نازله | دربگذار و درب بندی | سیستم PLC و HMI تمام اتومات - پرکن روغن مایع پدالی نیمه اتومات: سیلندر های 100 الی 5000 سی سی مناسب محصولات غلیظ نظیر : عسل ، مربای هویج ، روغن مایع ، شیره و ... - جت پرینترt180 بست مارک تایوان : جهت چاپ تاریخ و ... چهار خط با پشتیبانی فارسی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه اقدام به خرید از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09155221774 - 09155128095 - 09105521774 - 09015180208 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 


Top