پرکن مایع ظرفشویی با 30% تخفیف فروش خرید |طراحی و ساخت زیر قیمت بازار

پرکن مایع ظرفشویی: مجموعه عظیم شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پرکن مایع ظرفشویی را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و منطقه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مطلب به دستگاه پرکن عسل اتوماتیک-پرکن شامپو-پرکن مواد غلیظ-قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم-پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ-انواع دستگاه پرکن-پرکن مواد شوینده-قیمت دستگاه پرکن دستی مایعات شهاب صنعت می باشد خواهیم پرداخت.

پرکن مایع ظرفشوییماشین سازی شهاب صنعت هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع پرکن مایع ظرفشویی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دستگاه پرکن عسل اتوماتیک-پرکن شامپو-پرکن مواد غلیظ-قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم-پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ-انواع دستگاه پرکن-پرکن مواد شوینده-قیمت دستگاه پرکن دستی مایعات اشاره خواهیم  نموئ . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پرکن مایع ظرفشویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی کارخانجات صنایع غذایی کارگاهی تولید لبنیات  و ... می باشیم.

پرکن مایع ظرفشویی - مجموعه عظیم شهاب صنعت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پرکن مایع ظرفشویی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پرکن عسل اتوماتیک-پرکن شامپو-پرکن مواد غلیظ-قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم-پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ-انواع دستگاه پرکن-پرکن مواد شوینده-قیمت دستگاه پرکن دستی مایعات با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پرکن مایع ظرفشویی را در مجموعه شهاب صنعت بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پرکن مایع ظرفشویی-  پرکن مایع ظرفشویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه شهاب صنعت با 30% تخفیف عرضه میگردد تجربه بیش از 30 سال تولید انواع پرکن مایع ظرفشویی با بهترین متریال و لوازم جانبی همراه با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش  موفق در سطح کشور باعث گردید است که هم اکنون شهاب صنعت برترین تولید کننده پرکن مایع ظرفشویی در کشور معرفی شود.  

vCSXjrtWvn


 پرکن مایع ظرفشویی: تازگی‌ها در تجربه شستشوی ظرف

آیا شستشوی ظرف‌ها برای شما واقعیتی زمان‌بر و خسته‌کننده است؟ آیا به دنبال یک راه حل ساده و کارآمد برای این کار هستید؟ با ما همراه شوید تا دنیایی از تسهیلات و بهره‌وری را در خانه خود تجربه کنید.

 پرکن مایع ظرفشویی: راه حلی نوین و کارآمد
پرکن مایع ظرفشویی یک دستگاه کمکی است که به شما در شستشوی ظرف‌ها به یک تجربه آسان و سریع دسترسی می‌دهد. این دستگاه مخصوصاً طراحی شده تا به زمان و انرژی شما صرفه‌جویی کند و به کارهای روزمره‌تان آسانی بیشتری ببخشد.

 ویژگی‌های پرکن مایع ظرفشویی:

  •  سهولت در استفاده: با کمک این دستگاه، شستشوی ظرف‌ها به یک وظیفه ساده و لذت‌بخش تبدیل می‌شود. برنامه‌های متنوع شستشوی دستگاه به شما انعطاف می‌دهند تا ظرف‌های مختلف را با دقت بشویید.
  • صرفه‌جویی در زمان: فراموش کنید شستشوی ظرف‌ها ساعت‌ها طول بکشد. با پرکن مایع ظرفشویی، شما زمان بیشتری برای کارهای دیگر دارید.
  •  انرژی موثر: این دستگاه با مصرف انرژی کمتری عمل می‌کند تا به شما کمک کند در قبض‌های انرژی صرفه‌جویی کنید.
  •  بهداشتی و صحیح: پرکن مایع ظرفشویی از نظر بهداشتی عالی است و می‌تواند به جلوگیری از جرم‌گیری و باکتری‌ها در ظرف‌های شما کمک کند.
  •  محیط‌زیستی: با استفاده از پرکن مایع ظرفشویی، شما به کاهش استفاده از ظروف یکبار مصرف و جلوگیری از تولید زباله‌های پلاستیکی کمک می‌کنید.

 خرید با 30% تخفیف ویژه!
در حال حاضر، شما می‌توانید پرکن مایع ظرفشویی با 30% تخفیف ویژه خریداری کنید. این فرصت را از دست ندهید و دنیایی از راحتی و کارآمدی را به خانه‌تان وارد کنید.

از این فرصت استفاده کنید و شستشوی ظرف‌ها را به یک تجربه جدید و بهتر تبدیل کنید. پرکن مایع ظرفشویی: راهی نوین به سمت تسهیلات و بهره‌وری! 

مکانیسم پرکن های سیلندر پیستونی اتوماتیک به این صورت می باشد که اپراتور ظروف را روی نوار نقاله قرار می دهد. دستگاه ظروف را به صورت2 تا 6 تایی (بسته به تعداد نازل ها) جدا کرده و در زیر نازل متوقف می کند.با حرکت پیستون بطرف جلو مواد داخل سیلندر به داخل ظرف تزریق می گردد.

هر کدام از نازل های دستگاه شامل یک محفظه استوانه ای (سیلندر) بوده که یک پیستون درون آن حرکت میکند.در دهانه پیستون شیری سه طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز میکند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل را باز میکند، تا مواد داخل سیلندر، به داخل ظرف تزریق گردد.

بعد از تخلیه سیلندر و پر شدن ظرف، پیستون به طرف عقب برگشته و خلا ایجاد شده در سیلندر باعث وارد شدن مواد از مخزن تغذیه به داخل سیلندر می گردد و سیکل بعد آغاز می گردد.

برای به حد اقل رساندن خطا اندازه و حجم سیلندر ها بستگی به اندازه ظروف داشته و برای هر ظرف از سیلندر پیستون مخصوص آن وزن استفاده می گردد.

این دستگاه دارای قابلیت پرکردن مایعات غلیظ براساس حجم سیلندر میباشد.دارای هد دربند جهت پرکردن مایع ظرفشویی می باشد کلیه قسمت های درگیر با مواد از جنس استنلس استیل می باشد نازل ها از استیل 316 ضد خورندگی با مواد اسیدی می باشد.


4GBm4eueSK

ساخت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

ساخت دستگاه  پرکن مایع ظرفشویی، بسته به نوع بسته بندی نهایی، شکل ظاهری ظرف مایع ظرفشویی و ظرفیت مورد نیاز مشتری  قابل ساخت است. تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .

 بهبود کیفیت زندگی:
با داشتن پرکن مایع ظرفشویی، زندگی شما ساده‌تر و بهتر خواهد شد. شما می‌توانید وقت بیشتری را با خانواده یا در فعالیت‌های دلخواه‌تان صرف کنید. فراموش کنید همیشه در دستگاه ظرفشویی دست‌بکاری کنید!

 کارآیی بیشتر در کسب و کار:
اگر به دنبال دستگاهی برای شستشوی ظروف و سرویس‌های رستورانی هستید، پرکن مایع ظرفشویی انتخاب ایده‌آلی است. با این دستگاه، می‌توانید تعداد زیادی ظرف را در کمترین زمان و با کیفیت بالا شستشو کنید، که به تسریع خدمات و بهبود تجربه مشتریانتان کمک خواهد کرد.

همچنان به دنبال تجربه‌ای بهتر برای شستشوی ظرف‌ها هستید؟ پرکن مایع ظرفشویی با 30% تخفیف منتظر شماست! با این دستگاه نوین، زندگیتان را ساده‌تر کنید و به کارهای مهمتر و لذت‌بخش‌تری بپردازید. 

پرکن مایع ظرفشویی – ما در این مقاله به موضوعات دستگاه پرکن عسل اتوماتیک-پرکن شامپو-پرکن مواد غلیظ-قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم-پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ-انواع دستگاه پرکن-پرکن مواد شوینده-قیمت دستگاه پرکن دستی مایعات پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ شهاب صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع پرکن مایع ظرفشویی طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. توصیه میکنیم حتما و حتما قبل از اینکه اقدام به خرید از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09155221774 - 09155128095 - 09105521774 - 09015180208 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 


Top