قیمت دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی

ماشین سازی شهاب صنعت بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی 

دستگاه دربند دستی به دو صورت است 1 - سیستم الکتروپنوماتیک 2-الکترو موتور که در هر دوروش بطری گذاری بصورت دستی انجام میگردد و توسط پدال جک عمل کرده و سیستم بصورت چرخشی با مگنت سایز درب بطری عمل دربندی را انجام میدهد.

باز هم یکی دیگر از محصولات پر کاربرد شرکت شهاب صنعت زبان زد خاص و عام شد!!! ماشین سازی شهاب صنعت به عنوان مبتکر و خلاق در تولید انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی توانست نام خود را در تولید این نوع از دستگاه در کنار صدها محصول دیگر به مشتریان خود معرفی نمایید.  
شرکت ماشین سازی شهاب صنعت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی اکنون دو نوع از این دستگاه یعنی 1- با سیستم الکتروپنوماتیک 2- با الکترو موتور را با بهترین قطعات جانبی روانه بازار نموده است. تنوع بسیار گسترده از این نوع دستگاه در بازار موجود می باشد که هرکدام با توجه به نیاز مشتری قابل تولید و سفارش سازی می باشد.
یکی از مهمترین مراحل بسته بندی محصولات، مرحله درب گذاری بر روی ظرف محصول است. دستگاه های درب بند به سه صورت اتوماتیک، نیمه انوماتیک و دستی در دسترس قرار دارد. ماشین سازی شهاب صنعت انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی را با قیمت بسیار مناسب روانه بازار نموده است که صنعت گران می توانند متناسب با حجم تولید روزانه و نوع محصول تولیدی خود، اقدام به خرید این دستگاه نمایند.

معرفی دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی

در کارگاه های کوچک بسته بندی که هزینه تامین تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی سخت است، ماشین سازی شهاب صنعت راه را برای حل کردن قسمتی از این مشکل هموار کرده و با تولید دستگاه درب بند دستی هموار نموده است . بر روی این درب بند هد مخصوص درب ظرف قرار می گیرد و با کمک نیروی باد (پنوماتیک) و یک اپراتور کار درب بندی به بهترین نحو انجام می گیرد.

موارد استفاده از دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی 

با این دستگاه می توان بطری، قوطی های فلزی، درب های شیشه ای و پلاستیکی نوشیدنی ها نظیر آب معدنی و انواع شربت ها، بطری روغن،عرقیات گیاهی،نوشابه،مواد بهداشتی،مواد شیمیایی را درب گذاری نمود. به خاطر همین کارایی، این دستگاه به نام دستگاه درب بند قوطی نیز شهرت دارد. دستگاه درب بند پنوماتیک دستی بطری پلاستیکی (پت) نیز مناسب برای بستن دربهای پلاستیکی پیچی سایز 10-50 میلی متر سرعت: 20-40 عدد در هر دقیقه امکان سفارش هد 50-70 میلی متر و 70-90 میلی متر مقدور می باشد.

خصوصیات دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی 

1- کلاج تنظیم کننده به طور مؤثر از آسیب درب و ساییده شدن و پارگی درون درپوش ممانعت می کند.
2- به محض این که درب محکم شد، دستگاه به طور خودکار چرخش را متوقف می کند و شما می توانید درب بعدی را محکم کنید.
3- این دستگاه به آسانی جهت بستن و محکم کردن انواع درب بطری ها به صورت دستی، کار گرفته می شود.

تضمین کیفیت دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی  و خدمات پس از فروش

شرکت ماشین سازی شهاب صنعت همواره تلاش دارد که مرغوبترین و به روزترین دستگاه های درب بند را طراحی و تولید کرده و با نازلترین قیمت و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه کند و در این راستا کیفیت تمامی دستگاهها و قطعات را تضمین می کند.


Top