دستگاه لیبل پشت جسبدار تمام اتوماتیک

1398/12/26

مشخصات خرید و فروش دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک

همانطور که اشاره شد دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک برای تولیدی هایی که ظرفیت تولید متوسط و کمتر دارند گزینه خوبی می باشد که جایگزین نوع تمام اتومات آن شود که دارای قیمت بالایی دارد. به همین جهت ماشین سازی شهاب صنعت پیشتاز از دیگران همکاران دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک را طراحی تولید و با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان قرار داده است.

خوشبختانه تلاش زیادی صورت گرفته است تا تجهیزات بسته بندی در جهت خودکار شدن و ماشینی شدن فرآیند ها و مکانیزم ها به خوبی عمل نمایند. دستگاه لیبل زن یکی از ایستگاه های مهمی است که در معرفی نکاتی کلیدی در خصوص محصول موثر است. این دستگاه می تواند یکی از این دستگاه های به ظاهر نه چندان پیچیده در فرآیند بسته بندی ولی بی نهایت مهم از نظر تجاری, دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک می باشد.

در عمل, برندینگ و معروف شدن محصولات با کیفیت شما را تجهیزات برچسب زنی انجام می دهند. مشتری راضی از مصرف محصول اگر نام و نشانی از شرکت سازنده و یا نکات ضروری و اطلاعات مهم کالا را مشاهده نکند، اولا به آن اعتماد نخواهد کرد، دوما چنین محصولی از اساس در بازارهای رقابتی امروزی به چشم نمی خورد. در ادامه به معرفی دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک در ماشین سازی شهاب صنعت که برای تیراژ های محدود کالای تولید شده در نظر گرفته شده است خواهیم پرداخت.

2- دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک وسیله ای مناسب برای فعالیت هایی با شرایط خاص

اگر مشتریان محصولات زیادی تولید نمی کنند اما باز هم نمی خواهند از توسعه نام تجاری خود باز بمانند، می توانند از دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک استفاده کنند. این ماشین آلات که با مکانیزم ها و تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی؛ تا حدودی با میزان دخل و تصرف بیش تر کارگران و اپراتور ها در روند بسته بندی محصول روبرو هستند، تیراژ خروجی محدوی را پشتیبانی می کنند.

با تغییر اجزاء و طراحی این محصول (البته ضمن رعایت حداقل ها و نیز استاندارد های کاری) می توان دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک با هزینه کمتر و کیفیتی قابل قبول را عرضه نمود. این محصولات دارای خدمات پس از فروش و خدمات نصب می باشند. آموزش نیز بر عهده کارشناسان ما خواهد بود.

3- گارانتی ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک

دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک تولید شده در مجموعه شهاب صنعت نیز مانند سایر دستگاه های تولیدی این شرکت دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط قطعات را دارا می باشد و همچنین دارای بیش از 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

2Wdrid3Fir


Top