دستگاه لیبل پشت چسب دارتمام اتوماتیک

1399/01/10


- معرفی دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتومات تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه لیبل زن یا لیبل چسبان یکی از دستگاه های خط تولید و بسته بندی مایعات می باشد که جهت چسباندن لیبل بر روی انواع بطری و شیشه و … توسط مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و ساخته شده است.دستگاه لیبل زن صنعتی به صورت تمام اتوماتیک و جهت چسباندن لیبل بر روی سطوح مختلف از جمله ظروف تخت،گرد و … به صورت یک طرفه و دو طرفه ساخته می شود. 

دستگاه لیبل زن یا لیبل چسبان تولید شده این شرکت ، طی مدت بیش از 25 سال گذشته درخطوط بسته بندی بسیاری از کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی ، بهداشتی و شوینده ، صنایع شیمیایی و دیگر صنایع کشور نصب گردیده و تا بحال بطور کاملاً موفق در حال بهره برداری میباشند.

کلیه ماشین آلات و خدمات پس از فروش این شرکت مطابق با الزامات استانداردهای بین المللی ISO9001:2008 و تحت استاندارد اروپایی CE تولید و ارائه میشوند. این دستگاهها شامل مدلهای یکطرفه رپراند , دوطرفه , سه طرفه , و... با کیفیت بالا و قیمتهای کاملا رقابتی می باشند و 30% زیر قیمت تمام تولید کنندگان در ایران می باشد.کلیه دستگاههای ارایه شده توسط این گروه صنعتی از 12 ماه گارانتی و ده سال خدمات پشتیبانی فنی پس از فروش برخوردار میباشند.

این دستگاه مناسب برای چسباندن لیبل بر روی ظرف فلزی ، شیشه ای و پلاستیکی ( پلی اتیلن ، PET ... ) می باشد . این دستگاه دارای تنظیم بر روی یک ست چنج بر روی ظروف درخواستی می باشد که در صورت صاف بودن سطح جای لیبل نیازی به چنج نمی باشد. دستگاه لیبل زن پشت چسبدار کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکتریکی ( پی ال سی ) مانیتور با صفحه کلید لمسی ( تاچ اسکرین ) و کنترل دور الکترونیکی ( اینورتر ) می باشد.

2- نحوه کارکرد دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک انواع بطری و شیشه تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت

نحوه کارکرد دستگاه لیبل زن پشت چسب دار به این صورت می باشد که ابتدا باید برچسب به صورت رول شده آماده و چاپ گردد و سپس به صورتی که در هنگام خرید آموزش داده می شود رول را در داخل دستگاه جاسازی می نماییم و با عبور ظرف از محل مورد نظر برچسب از روی رول جدا شده و بر روی بطری می چسبد.

اما لیبل در سه نوع پر مصرف در بازار موجود می باشد که هر کدام دستگاه منحصر به خود را دارندکه به معرفی آنها می پردازیم:

 ۱-لیبل opp

این نوع لیبل برای تولیدات بالا مانند کارخانه های آب معدنی و نوشابه کاربرد دارند،قیمت آنها نسبت به مدل پشت چسب دار ارزان تر و دستگاه لیبل زن آن گران تر می باشد.یکی از ایرادات این نوع لیبل این است که به دلیل نچسبیدن کامل لیبل احتمال کنده شدن آن بسیار زیاد است.

۲-لیبل پشت چسب دار

این نوع لیبل نسبت به لیبل های opp گرانتر ولی دستگاه لیبل زن آنها ارزان تر می باشد و پر مصرف ترین نوع لیبل در بازار است.مزیت این نوع لیبل نسبت به لیبل opp این می باشد که به راحتی از روی بطری ها و ظروف کنده نمی شود

۳-لیبل حرارتی

این نوع چاپ که توسط حرارت بر روی بطری چسبانده می شود از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد ولی به دلیل ماندگاری پایین چاپ استفاده ار آنها در مواردی که زمان ماندگاری بالا نیاز است پیشنهاد نمی شود.

3- مشخصات فنی دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک انواع بطری و شیشه تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت

  • قابلیت چسیاندن لیبل بر روی بطری های تخت به صورت یک طرفه و دو طرفه
  • قابلیت چسباندن لیبل بر روی بطری های گرد
  • قابلیت چسباندن لیبل بر روی درب بطری
  • امکان تغییر ارتفاع لیبل برای ظروف مختلف
  • امکان تغییر سایز ظروف
  • استفاده از قطعات پنوماتیک festo آلمان
  • استفاد از سیستم برق plc و مانیتور ۷ اینچی جهت کنترل راحت دستگاه
  • قابلیت چسباندن تا ۸ هزار عدد لیبل در ساعت بر روی بطری و شیشه
  • اپراتوری آسان به همراه آموزش های لازم
  • یک سال گارانتی دستگاه لیبل زن و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

4- قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک انواع بطری و شیشه تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت

دوستان عزیز و مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره فنی در مورد خرید انواع دستگاه لیبل زن و استعلام قیمت دستگاه با گروه ماشین سازی شهاب صنعت ارتباط برقرار نمایند و این دستگاه را مستقیما و بدون واسطه با 30% تخفیف زیر قیمت بازار با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

5- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک انواع بطری و شیشه تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت

RsCrczhOqW


Top