دستگاه پرکن سیلندری نیمه اتومات مایع ظرفشویی

1402/07/17


دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مشخصات دستگاه پر کن مایعات غلیظ اتوماتیک :

دستگاه های پرکن مایعات در مدل های تک، دو، چهار، شش، هشت و یا مطابق با در خواست مشتری تولید می شوند. بدنه استیل مخزن های دستگاه پرکن متناسب با حجم مایع، دارای چند نازل می باشد. در ادامه سرعت و کارایی چند نمونه از دستگاه های پرکن مایعات با در نظر گرفتن تعداد نازل های آن بیان شده است:

  • پرکن تک نازله تا ۳۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن دو نازله تا ۷۰۰ ظرف یک لیتری هر ساعت
  • پرکن چهارنازله تا ۱۱۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن شش نازله تا ۱۳۰۰ ظرف یک لیتری در ساعت
  • پرکن هشت نازله تا ۱۷۰۰ظرف یک لیتری در ساعت

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری کدامند؟

انواع مختلفی از این دستگاه ها برای بسته بندی و پرکردن مایعات گوناگون طراحی و ساخته شده اند، که براساس نوع مایع به این صورت تقسیم بندی می شوند:

دستگاه پرکن مایعات رقیق:

دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مایعات رقیق که ویسکوزیته ای مانند آب دارند، مثل انواع دوغ، شربت، عرقیجات، آب میوه و نوشابه، استفاده می شوند.

دستگاه پرکن دستی مایعات غلیظ:

دستگاه پرکن دستی مایعات غلیظ در صنایع غذایی برای مایعاتی که دارای ویسکوزیته بالا هستند و مشابه موادی مثل عسل، شیره خرما، ارده، روغن کنجد، کره بادام زمینی می باشند، استفاده می‌شوند که در ظروف جار پت مواد را پر می کنند.

برای پرکردن این مایعات روش سیلندر و پیستون مناسب است. پرکن مایعات به صورت نیمه اتوماتیک در دو نوع رومیزی و شاسی دار وجود دارند که ظرفیت تولید کمتری نسبت به انواع اتوماتیک خواهند داشت.

دستگاه پرکن مایعات کوچک

دستگاه پرکن مایعات کوچک برای پرکردن مایعاتی در داخل ظروفی مانند شیشه های دارویی، ظروف لیوانی، و ظروف کوچک کاربرد دارند.

دستگاه بطری پر کن

دستگاه بطری پر کن از انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری می باشد که برای پرکردن بطری های شیشه ای، انواع پت یا   PET و بطری های شیر کاربرد دارد.

 

cC3bFwl5Nd


Top