دستگاه دربند دستی پنوماتیک وبرقی

1402/08/02


درب بند دستی برقی وپنوماتیک

به پشتوانه گیربکس و موتور  دستگاه دربند برقی قدرت بستن درب تا سایز 40 را دارد  دستگاه تنظیم قدرت برای بستن درب های کوچک و بزرگ به راحتی قابل تنظیم  ودارای تنظیم هرزگرد قابل تنظیم تا 10 مرحله را دارد به عبارتی هرچه قدردرب لازم باشد سفت میشود وبیشتر از حد دستگاه اتومات هرزگرد میشود ومانع لح شدن ویا بیشتر از حد سفت شدن درب میگردد.

تفاوت دربند برقی و پنوماتیک

مشابه دستگاه برقی از نوع پنوماتیک هم ساخته می شود. و هردستگاه دارای مزایا و معایبی است که به آن میپردازیم از جمله مزایای آن راه اندازی و استفاده ی آن تنها با برق می باشد. و اما از معایب آن احتمال داغ شدن الکتروموتور دستگاه در استفاده مداوم بدون مکث است که این مورد در دستگاه پنوماتیک نیست. اما مصرف باد

زیاد و نیاز به کمپرسور باد و صدای زیاددر دستگاه پنوماتیک بادی ٬مناسب مشاغل خانگی نیست. در نتیجه درب بند دستی برقی را به کاربرانی توصیه میکنیم که روزانه کمتر از 3000 عدد بطری دربندی می کنند. سرعت دستگاه در شرایط ایده آل و بسته به سرعت اپراتور تا 50بطری در دقیقه است. اما پیشنهاد میکنیم هر 800 بطری  به دستگاه استراحت بدهید تا دچار نقص فنی نشود. ( لازم به ذکر است با تست های انجام شده در شهاب صنعت دستگاه برقی ۳۰٪ قدرت بیشتری نسبت به نوع بادی دارد )

Jz4Pf6IPQP


Top